telecomsnews.gr
Image default
NEWS

Fastly: Η κατάρρευση οφείλεται σε έναν και μόνο πελάτη

Η ιντερνετική κατάρρευση της περασμένης Τρίτης που επηρέασε πολλές ιστοσελίδες που θα χαρακτηρίζαμε ως «υψηλού προφίλ» φέρεται τελικά να οφείλεται σε ένα σφάλμα λογισμικού, σε ένα bug.

Η Fastly, εταιρεία που δραστηριοποιείται στον τομέα του υπολογιστικού νέφους και η οποία ήταν υπεύθυνη για το πρόβλημα, ανακοίνωσε ότι το συγκεκριμένο bug ενεργοποιήθηκε όταν ένας από τους πελάτες της προχώρησε σε αλλαγή ορισμένων ρυθμίσεων.

Φυσικά, το εύρος της κατάρρευσης προκάλεσε σειρά ερωτημάτων για το γεγονός ότι το Internet ουσιαστικά βασίζεται σε ελάχιστες εταιρείες που θα πρέπει να διαχειριστούν τις τεράστιες υποδομές που συνθέτουν το συνολικό οικοδόμημα που ονομάζουμε Παγκόσμιο Ιστό.

Η Fastly προφανώς απολογήθηκε και ομολόγησε ότι το πρόβλημα θα έπρεπε να θεωρείται αναμενόμενο. Η διακοπή λειτουργίας του δικτύου της Fastly διήρκεσε λιγότερο από μία ώρα και «χτύπησε» ιστοσελίδες όπως της Amazon, του Reddit και των New York Times.

Ο επικεφαλής μηχανικός της Fastly, Νικ Ρόκγουελ, δήλωσε στο BBC ότι «η διακοπή ήταν ευρεία και ολοκληρωτική –είμαστε πραγματικά λυπημένοι για τον αντίκτυπο που είχε στους πελάτες μας και στον καθένα που βασίζεται σε αυτούς».

Η εταιρεία λειτουργεί servers σε στρατηγικά σημεία σε όλο τον πλανήτη και βοηθά με αυτόν τον τρόπο τους πελάτες της να μεταφέρουν και να αποθηκεύουν δεδομένα εγγύτερα στους τελικούς χρήστες. Αυτό που πήγε στραβά ήταν ότι ένας από τους πελάτες της Fastly άλλαξε, νόμιμα, τις δικές του ρυθμίσεις με αποτέλεσμα να αποκαλυφθεί ένα bug (σφάλμα λογισμικού) στην αναβάθμιση που κυκλοφόρησε από την Fastly στα μέσα Μαΐου, προκαλώντας έτσι το «85% των σφαλμάτων στο δίκτυό μας», ανέφερε ο Ρόκγουελ.

Οι μηχανικοί της Fastly είχαν εντοπίσει την πηγή του προβλήματος περίπου 40 λεπτά αφού οι πρώτες ιστοσελίδες βγήκαν offline, σύμφωνα με την εταιρεία. «Εντός 49 λεπτών, το 95% του δικτύου λειτουργούσε φυσιολογικά», συμπλήρωσε ο Ρόκγουελ. Παράλληλα, η Fastly εξέδωσε και μία διόρθωση λογισμικού για το επίμαχο σφάλμα, υποσχόμενη ότι θα συνεχιστούν οι έρευνες «για να αποκαλυφθεί γιατί δεν εντοπίσαμε το σφάλμα κατά τη διαδικασία διασφάλισης ποιότητας και δοκιμών λογισμικού».

Related posts

Βραζιλία / Apple iPad Pro (2021): Πληρώνουν “χρυσάφι” ένα iPad!

NEWSROOM

Μερικές επί πληρωμή εφαρμογές και παιχνίδια εντελώς δωρεάν στο Android για λίγο διάστημα

NEWSROOM

Το HarmonyOS έρχεται τον Απρίλιο στο Mate X2, τα Huawei P50 θα το τρέχουν out of the box

NEWSROOM

Έτσι λειτουργεί το recalibration της μπαταρίας στο iOS 14.5

NEWSROOM

Τρελή κούρσα για το bitcoin, πλησιάζει τα 50.000 δολάρια ανά νόμισμα

NEWSROOM

Πώς η αιολική και η ηλιακή ενέργεια «νίκησαν» την πανδημία

NEWSROOM

Τα Nubia Red Magic 6 θα έχουν το υψηλότερο refresh rate στην αγορά

NEWSROOM

Οι μεταλλάξεις ανησυχούν το υπουργείο Υγείας – Η προσοχή στραμμένη στην Αττική

NEWSROOM

Η Oppo ανακοίνωσε το πρώτο smartphone στον κόσμο με eSIM που υποστηρίζει 5G SA

NEWSROOM

Κατασκευαστές ζητούν από τη Huawei να χρησιμοποιήσουν το Harmony OS

NEWSROOM

Απόκρουση κυβερνοεπιθέσεων μέσω επεξεργαστή μορφοποιημένης αρχιτεκτονικής

NEWSROOM

Με πρόστιμο 100 εκατ. ευρώ βρίσκεται αντιμέτωπη η Volkswagen- Δεν πιάνει τους στόχους στους ρύπους

NEWSROOM