telecomsnews.gr
Image default
NEWS

Πώς η ανάκτηση δεδομένων μου έδωσε προαγωγή

Πολλοί είναι αυτοί που λένε ότι τα μικρά πράγματα, μερικές απλές κινήσεις και ενέργειες που μπορούν να κάνουν τη διαφορά. Και σε αυτό δεν πέφτουν έξω. Πώς μπορώ να το ξέρω αυτό; Η δική μου προαγωγή. Όχι, δεν πραγματοποιήθηκε επειδή έφερα έναν μεγάλο πελάτη. Όχι, δεν ήταν μόνο αποτέλεσμα πολύχρονης σκληρής δουλειάς, αλλά ένας συνδυασμός αγάπης προς αυτό που κάνω και την εταιρεία, αλλά και μικρών απλών κινήσεων. Θα σας πω λοιπόν παρακάτω πώς έγινε. 

Η βλάβη του σέρβερ και η απώλεια των αρχείων 

Αρχικά θα πρέπει να ξεκινήσω λέγοντας πως δουλεύω σε ένα e-shop το οποίο απασχολεί περίπου 30 υπαλλήλους. Όλα τα δεδομένα της επιχείρησης, δηλαδή τα δεδομένα της αποθήκης, των πελατών, των παραγγελιών, των προμηθευτών, καθώς και άλλα χρήσιμα αρχεία για οποιαδήποτε εργασία μέσα στη μέρα είναι αποθηκευμένα σε έναν κοινό server, για την εύκολη πρόσβαση από όλους τους υπαλλήλους και τη μείωση των πιθανοτήτων απώλειας. Με αυτό τον τρόπο λοιπόν εργαζόμαστε εδώ και χρόνια, χωρίς να υπάρχουν προβλήματα ή παράπονα από τους συναδέλφους.

Μια ημέρα λοιπόν, που πηγαίνω στο γραφείο και ετοιμάζομαι να συνδεθώ για να ξεκινήσω την εργασιακή μου μέρα (είχα φτιάξει καφέ, μην παρεξηγηθώ), διαπιστώνω ότι δεν μπορώ να συνδεθώ με τίποτα στον σέρβερ. Το ίδιο πρόβλημα αντιμετώπισαν και μερικοί συνάδελφοι. Εν τέλει, όταν μπορέσαμε να συνδεθούμε, τα αρχεία είχαν διαγραφεί πλήρως. Το πρόβλημα οφειλόταν σε βλάβη του σέρβερ, η οποία είχε ως αποτέλεσμα την “εξαφάνιση” των αρχείων. 

Η αναστάτωση που επικράτησε στο γραφείο 

Το κυρίαρχο συναίσθημα που επικράτησε από όλους ήταν το άγχος, η ταραχή, και από ορισμένους μάλιστα η απόγνωση. Τι θα κάναμε τώρα; Πώς θα δουλεύαμε όταν όλα μας τα αρχεία, η δουλειά όλων των τελευταίων ετών είχε εξαφανιστεί; Τι θα γινόταν με την εξέλιξη των παραγγελιών, αλλά και τον νέο όγκο δουλειάς που θα ερχόταν; Αυτός ο οποίος είχε πανικοβληθεί περισσότερο ήταν ο εργοδότης μου. Όχι απλώς είχε νευριάσει, αλλά είχε αναφέρει και το ενδεχόμενο της απόλυσης σε περίπτωση που ο υπεύθυνος ήταν κάποιος από εμάς.

Η γρήγορη αποκατάσταση των δεδομένων 

Ήταν γνωστό ότι η αλλαγή σέρβερ δε θα έδινε τη λύση στο ζήτημα που αναζητάμε. Όσες προσπάθειες και να γίνονταν για την αποκατάσταση της βλάβης, εκείνη δεν έλεγε να επιδιορθωθεί. 

Τότε λοιπόν, εμένα μου ήρθε μια ιδέα. Όταν ο σκληρός δίσκος του προσωπικού μου υπολογιστή αντιμετώπισε κάποια βλάβη, είχα επικοινωνήσει με την Datalabs για την ανάκτηση των δεδομένων του σκληρού δίσκου, η οποία είχε πραγματοποιηθεί με επιτυχία. Έτσι λοιπόν, επικοινώνησα εκ νέου μαζί τους, εξηγώντας τους την κατάσταση και ρωτώντας τους αν θα μπορούσαν να αναλάβουν την ανάκτηση δεδομένων του σέρβερ της εταιρείας. Εκείνοι απάντησαν καταφατικά. Έτσι και έγινε. 

Η άμεση ανταπόκριση στο πρόβλημα και η γρήγορη ανάκτηση των δεδομένων έδωσε τη λύση στο πρόβλημα που ψάχναμε. Τα αρχεία αποκαταστάθηκαν αρκετά γρήγορα. Έτσι, επικράτησε και πάλι η ηρεμία στο γραφείο και ο καθένας επέστρεψε στο πόστο του. Δεν μπορώ να κρύψω ότι δεν υπήρξε κάποια μικρή αναστάτωση, καθώς κάποια πράγματα πήγαν λίγο πίσω, αλλά ευτυχώς η ρουτίνα του γραφείου δεν άργησε να έρθει. Μάλιστα, για να μην ξανασυμβεί κάτι τέτοιο, δημιούργησα αρχεία backup, τα οποία φρόντισα να ανανεώνονται τακτικά. 

Κι όμως, η προαγωγή δεν άργησε να έρθει 

Εκείνη την περίοδο στην εταιρεία υπήρχε μια κενή θέση στην εταιρεία, για τον υπεύθυνο του τμήματος μου. Έπειτα από το συμβάν με την ανάκτηση των δεδομένων, και καθώς απασχολούμουν ήδη αρκετά χρόνια στην εταιρεία και είχα εκφράσει ήδη στο παρελθόν ότι επιθυμούσα να ανέβω ιεραρχικά, ο εργοδότης μου με κάλεσε στο γραφείο και με ρώτησε αν θέλω να συμπεριληφθώ στη λίστα με τους υποψήφιους για τη θέση του υπευθύνου, και φυσικά δεν αρνήθηκα αυτή την πρόταση. 

Έτσι, ξεκίνησε μια διαδικασία συνεντεύξεων, ώστε να αποδείξω, όπως και οι άλλοι υποψήφιοι αν είμαι ο κατάλληλος για τη θέση αυτή. Έπειτα από αρκετή δουλειά, η θέση αυτή καλύφθηκε από εμένα. Έχουν περάσει δύο χρόνια, και ο εργοδότης μου είναι ιδιαίτερα ικανοποιημένος με την απόδοση μου. Ωστόσο, παρά τη σκληρή μου δουλειά, νομίζω πως η στάση μου σε εκείνη την κρίσιμη περίοδο ήταν αυτή που συνέβαλε στην επαγγελματική μου εξέλιξη.

Related posts

Facebook – Νέος μάρτυρας το κατηγορεί για τις πρακτικές του

NEWSROOM

Έλληνας επιστήμονας παρουσιάζει μια «έξυπνη» λύση για το αδύναμο Wi-Fi

NEWSROOM

Σοφία Μπεκατώρου για την αθώωση για βιασμό του προπονητή ιστιοπλοΐας: Είναι μια μαύρη μέρα για τον ελληνικό αθλητισμό

NEWSROOM

Digea 2η Ψηφιακή Μετάβαση – Επόμενοι σταθμοί Αττική, Αργολίδα, Ν. Εύβοια και τμήμα της Αρκαδίας

NEWSROOM

Wind: Καταργεί σταδιακά το δίκτυο 3G

NEWSROOM

Live: Το ταξίδι του Ρίτσαρντ Μπράνσον στο διάστημα

NEWSROOM

Οι μεταλλάξεις ανησυχούν το υπουργείο Υγείας – Η προσοχή στραμμένη στην Αττική

NEWSROOM

Πιερρακάκης – Έξι δισ. ευρώ σε Πληροφορική και Τηλεπικοινωνίες τα επόμενα χρόνια

NEWSROOM

HUAWEI WATCH GT 3 Pro: Το πιο κομψό smartwatch ήρθε στην Ελλάδα

NEWSROOM

Η Νάξος γίνεται «έξυπνο νησί» με το έργο Smart Island της Amazon

NEWSROOM

EON TV, η πιο επιτυχημένη πλατφόρμα συνδρομητικής τηλεόρασης στην Νοτιανατολική Ευρώπη έρχεται και στη Wind

NEWSROOM

Η μεγαλύτερη αλλαγή στον Google Chrome μόλις ανακοινώθηκε!

NEWSROOM