telecomsnews.gr
Image default
NEWS

Μόνο το 12% των χρηστών του iOS επιτρέπουν πλέον το app tracking

Ήταν αναμενόμενο ότι η νέα λειτουργία anti-app tracking της Apple, δηλαδή η μη παρακολούθηση των δεδομένων των χρηστών μέσω μίας εφαρμογής, θα είχε τεράστιο αντίκτυπο στον τρόπο που οι εταιρείες στοχεύουν διαφημιστικά το κοινό.

Προφανώς αυτός ήταν ο λόγος που οργανισμοί όπως το Facebook εκφράζουν τόσο έντονα τις αντιρρήσεις τους στην τελευταία αναβάθμιση του λειτουργικού συστήματος της Apple. Έχοντας ήδη λανσαριστεί εδώ και περίπου δύο εβδομάδες το iOS 14.5, υπάρχουν και τα πρώτα επίσημα στοιχεία για την αποδοχή της επίμαχης λειτουργίας από το κοινό.

Η εταιρεία ερευνών Flurry Analytics, θυγατρική της Verizon Media, συλλέγει δεδομένα από άνω των 2 δισεκατομμυρίων φορητών συσκευών κάθε μήνα, αφού «παρακολουθεί» πάνω από ένα εκατομμύριο εφαρμογές. Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της εταιρείας, μόνο το 12% των χρηστών παγκοσμίως επιτρέπουν πλέον την παρακολούθηση των δεδομένων τους από εφαρμογές, μετά το λανσάρισμα της αναβάθμισης iOS 14.5. Στις Ηνωμένες Πολιτείες το ποσοστό αυτό πέφτει στο 4%.

Ουσιαστικά η λειτουργία anti-app tracking επιβάλει στον δημιουργό της εφαρμογής να ενημερώνει τον χρήστη της εφαρμογής και να ζητά την άδειά του ώστε να αποκτήσει (θεωρητικά ανώνυμη) πρόσβαση στα δεδομένα του που θα χρησιμοποιηθούν για διαφημιστικούς λόγους. Αν ο χρήστης αρνηθεί να δώσει τη συγκεκριμένη άδεια, αυτό σημαίνει ότι πλέον η εφαρμογή δεν μπορεί να «βλέπει» τις συνήθειες του χρήστη, άρα δεν μπορεί να κατευθύνει στοχευμένες διαφημίσεις προς αυτόν.

Προφανώς, αυτή η λειτουργία δεν αποτρέπει πλατφόρμες όπως το Facebook ή το Instagram να «βλέπουν» και πιθανά να αξιοποιούν διαφημιστικά τα δημοσιευμένα προσωπικά στοιχεία του χρήστη. Αυτό που δεν μπορεί πλέον να κάνει είναι η στοχευμένη παρακολούθηση. Για παράδειγμα, τώρα αν εξετάζουμε online για αρκετή ώρα ένα συγκεκριμένο προϊόν μελλοντικά θα αρχίσουμε να βλέπουμε στοχευμένες διαφημίσεις του ίδιου ή παρεμφερών προϊόντων. Αυτό με το anti-app tracking δεν θα μπορεί να γίνει, αν εμείς το έχουμε επιλέξει. Θα βλέπουμε μεν διαφημίσεις αλλά αυτές δεν θα έρχονται σε εμάς με τόσο ανατριχιαστικά στοχευμένα.

Αν και μία τέτοια λειτουργία αυξάνει την ιδιωτικότητα των χρηστών του διαδικτύου, εντούτοις αλλάζει ριζικά και τον τρόπο λειτουργίας και διαφήμισης μεγάλου αριθμού επιχειρήσεων. Ακόμη είναι άγνωστο πώς θα επηρεαστούν όλοι αυτοί από τις επερχόμενες αλλαγές.

Related posts

Ανίχνευση του Covid 19 από το κινητό σε τρία λεπτά

NEWSROOM

Πώς θα βρούμε άραγε το γραφείο μας όταν γυρίσουμε και πάλι μετά τα lockdowns;

NEWSROOM

13 επί πληρωμή παιχνίδια εντελώς δωρεάν στο Android για λίγο διάστημα

NEWSROOM

Έκλεισε προσωρινά το αμερικανικό Καπιτώλιο μετά από φωτιά στο κτιριακό συγκρότημα

NEWSROOM

Παρατείνει η Αυστρία το lockdown, διαδηλώσεις στη Βιέννη- Συγκέντρωση 10.000 ανθρώπων

NEWSROOM

Xiaomi Redmi Note 10 Pro Review: Άξιος διάδοχης της θρυλικής σειράς

NEWSROOM

Ο φόβος κάθε κατασκευαστή της Κίνας! Το παράδειγμα της Meizu!

NEWSROOM

Xiaomi: Αυτό το απλό trick θα αλλάξει τον τρόπο που χρησιμοποιούμε τις κάμερες των smartphones

NEWSROOM

Αυτό το iPhone 11 Pro πουλήθηκε 2.700 δολάρια για ένα λάθος στο design (φωτογραφίες)

NEWSROOM

Εξαφανισμένη η Nokia/HMD – Δυο χρόνια χωρίς flagship smartphone συσκευή!

NEWSROOM

Huawei Mate 40E 5G: Μόλις ανακοινώθηκε επίσημα η νέα δυνατή πρόταση

NEWSROOM

Σκέψου το πριν χρησιμοποιήσεις τον Apple, Google ή Facebook λογαριασμό σου για να συνδεθείς παντού!

NEWSROOM