telecomsnews.gr
Image default
NEWS WIND

Η WIND κοντά στους εργαζόμενους και στους πελάτες της

Σε ένα περιβάλλον που όλοι μας ζούμε για πρώτη φορά, το πιο σημαντικό είναι η αλληλεγγύη και η υπευθυνότητα.  H WIND Ελλάς έχοντας ως προτεραιότητα την ασφάλεια και την υγεία των εργαζομένων της αλλά και την αδιάλειπτη προσφορά υπηρεσιών επικοινωνίας στους συνδρομητές της, έχει προχωρήσει από πολύ νωρίς στη λήψη προληπτικών μέτρων για να αντιμετωπίσει την εξάπλωση του κορωνοϊού. (COVID_19).

Κρατώντας τους Εργαζόμενους της Ασφαλείς

Η εταιρεία ξεκινώντας από τις 3 Μαρτίου είναι δίπλα στους εργαζόμενους της και στις οικογένειές τους για οτιδήποτε χρειαστεί, με συνεχή ενημέρωση και αυστηρά μέτρα πρόληψης όπως: συχνή απολύμανση των χώρων εργασίας, ατομικές μάσκες και αντισηπτικά, 14ήμερη παραμονή εκτός γραφείου ανθρώπων που έχουν ταξιδέψει στο εξωτερικό,  αναστολή όλων των επαγγελματικών ταξιδιών, περιορισμό πολυπληθών συγκεντρώσεων, τηλεργασία κ.ά.

Από τις 3 Μαρτίου το 50% των εργαζομένων της εργαζόταν ήδη εκ περιτροπής από το σπίτι, ενώ προχθές ανακοίνωσε στους ανθρώπους της πως από την Δευτέρα 16/3 και για την επόμενη περίοδο ξεκινά σχεδόν καθολική (άνω του 90%) εξ’ αποστάσεως εργασία (τηλεργασία) με πρωταρχικό στόχο να προστατεύσει προληπτικά τους ίδιους, αλλά και να συμβάλει στην εθνική προσπάθεια για επιβράδυνση της εξάπλωσης του κορωνοϊού COVID_19 στη χώρα μας.

Αξιοποιώντας την τεχνολογία, η WIND έχει διασφαλίσει ότι και με την εξ’ αποστάσεως εργασία θα συνεχίσει να προσφέρει απρόσκοπτα στους πελάτες της τις υψηλού επιπέδου τηλεπικοινωνιακές της υπηρεσίες.

Δίκτυο και Συνδεσιμότητα

Η Εταιρεία αναγνωρίζει ότι οι πελάτες της βασίζονται στο δίκτυό της  για να διασφαλίσουν την επικοινωνία τους με την οικογένεια, τους αγαπημένους αλλά και τους παρόχoυς υπηρεσιών. To Εθνικό Κέντρο Διαχείρισης Δικτύου της WIND λειτουργεί 24 ώρες την ημέρα, επτά ημέρες την εβδομάδα για να παρακολουθεί την αδιάλειπτη λειτουργία του δικτύου, διασφαλίζοντας πως κάθε συνδρομητής θα λαμβάνει τις καλύτερες δυνατές υπηρεσίες επικοινωνίας , ακόμη και σε αναμενόμενες ώρες με μεγαλύτερη κίνηση.

Επιπλέον ένας μεγάλος αριθμός τεχνικών είναι σε θέση να ανταποκριθεί γρήγορα σε οποιαδήποτε τεχνικά  ζητήματα προκύψουν.

Με αποφασιστικότητα, ευελιξία και σχεδιασμό η WIND βρίσκεται δίπλα στους εργαζόμενους, στους συνεργάτες και στους συνδρομητές της για να αντιμετωπίσουν την δύσκολη αυτή περίοδο.  #μένουμεσπίτι  #είμαστεμαζί

Related posts

Νορβηγία – Ανακαλύφθηκε το αρχαιότερο ζευγάρι ξύλινων πέδιλων σκι

NEWSROOM

Βρετανία: Κινεζική εταιρεία εξαγοράζει τον μεγαλύτερο κατασκευαστή μικροτσίπ

NEWSROOM

Έρχεται το Redmi 20X 5G, ένα πολύ οικονομικό 5G smartphone με Dimensity 8XX

NEWSROOM

Εντυπωσιακό ράλι στο Bitcoin λόγω Musk: Στα 48.000 δολάρια ανά νόμισμα

NEWSROOM

Ποιος ρόλος για τη συνείδηση;

NEWSROOM

Οι 5 τρόποι για να μην «σέρνεται» το PC ύστερα από αναβάθμιση

NEWSROOM

MIUI Go, η επιστροφή της Xiaomi στο Android Go με το Poco C40 και άλλα entry-level

NEWSROOM

Wind SimpleFi on the Go 4G : Με το σταγονόμετρο αλλά κάτι δίνει

NEWSROOM

Λαγκάρντ: Νέα ρίσκα από την αναζωπύρωση της πανδημίας- Ανάγκη για άπλετη τόνωση

NEWSROOM

Καμπανάκι Φάουτσι για μεταλλάξεις: Πιθανό να μειώνεται η προστασία του εμβολίου

NEWSROOM

Μετά το iOS 15.4.1 που διορθώνει το θέμα με τη μπαταρία, η Apple σταματά την υπογραφή του iOS 15.4

NEWSROOM

Η Meizu αναφέρει ότι τα 18 και 18 Pro προσέλκυσαν πολλούς κατόχους iPhone

NEWSROOM