telecomsnews.gr
Image default
MARKET

HUAWEI: Δωρεάν εξυπηρέτηση Door to Door και επέκταση εγγύησης

Με γνώμονα την καλύτερη εξυπηρέτηση του καταναλωτή, η HUAWEI ενισχύει τις υπηρεσίες των πελατών της και συγκεκριμένα την υπηρεσία Door to Door για την έγκαιρη, ασφαλή και αποτελεσματική φροντίδα των συσκευών μέσω courier. Η υπηρεσία αυτή, η οποία ήταν διαθέσιμη για την πλειονότητα των συσκευών Huawei – με πιο πρόσφατες τα ασυναγώνιστα P40 και P40 Pro καθώς και τα ολοκαίνουρια Laptop MateBook D14 και D15 – τώρα αναβαθμίζεται και γίνεται διαθέσιμη για όλες τις συσκευές της εταιρείας σε όλη την Ελλάδα, εντελώς δωρεάν. Παράλληλα, η εγγύηση όλων των προϊόντων HUAWEI επεκτείνεται μέχρι τα μέσα Ιουνίου, για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών.




Αναλυτικά η Υπηρεσία Door 2 Door:

Σε περίπτωση βλάβης, συνιστάται η επικοινωνία με το τηλεφωνικό κέντρο της HUAWEI. Εάν το πρόβλημα που αντιμετωπίζει ο πελάτης δεν μπορεί να επιλυθεί τηλεφωνικά, τα στοιχεία του καταχωρούνται στο σύστημα -με πρότερη συγκατάθεση- και προγραμματίζεται παραλαβή της συσκευής από υπηρεσία courier.

Η συσκευή αποστέλλεται σε εξουσιοδοτημένο κέντρο επισκευών της HUAWEI προς επισκευή και στη συνέχεια επιστρέφεται στον πελάτη. Καθ’ όλη τη διάρκεια παραμονής του προϊόντος στο κέντρο επισκευών, ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να λαμβάνει ενημερωτικό SMS για την πορεία της κατάστασης της συσκευής του.

Σεβόμενοι τις οδηγίες του Υπουργείου Υγείας και με αίσθημα ευθύνης προς την υγεία όλων, οι υπάλληλοι των επισκευαστικών κέντρων της HUAWEI παραλαμβάνουν και επισκευάζουν τις συσκευές φορώντας γάντια, και επιπλέον, τα προϊόντα καθαρίζονται πριν την επιστροφή τους με ενδεδειγμένα καθαριστικά υγρά.

Επέκταση Εγγύησης Προϊόντων:

Η HUAWEI προκειμένου να παρέχει πιο αποτελεσματικές υπηρεσίες στους πελάτες της, επεκτείνει τη χρονική περίοδο εγγύησης για όλους τους χρήστες συσκευών HUAWEI.

Για τα προϊόντα της HUAWEI, συμπεριλαμβανομένων των φορητών υπολογιστών, tablet, φορητών συσκευών, συσκευών ήχου και δρομολογητών των οποίων η αρχική εγγύηση έληγε μεταξύ 15ης Μαρτίου 2020 έως 14ης Ιουνίου 2020, η εγγύηση παρατείνεται μέχρι τις 15 Ιουνίου 2020*.

*Το σύστημα παροχών έχει ενημερωθεί από το Μάρτιο του 2020. Εάν οι συσκευές σας συμφωνούν με τις παραπάνω συνθήκες, η εγγύηση θα παραταθεί αυτόματα μέχρι τις 15 Ιουνίου 2020. Όλοι οι άλλοι όροι και προϋποθέσεις της εγγύησής θα παραμείνουν αμετάβλητοι.

Προκειμένου να ελέγξετε την κατάσταση της εγγύησης και την ημερομηνία λήξης της συσκευής σας, ανοίξετε την εφαρμογή Υποστήριξη στο τηλέφωνό σας, μεταβείτε στις Υπηρεσίες > Γρήγορες Υπηρεσίες > Πλεονεκτήματα ή επισκεφτείτε τη επίσημη ιστοσελίδα μας:

https://consumer.huawei.co…warranty-query

Tο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης της HUAWEI θα λειτουργεί από Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 9 το πρωί μέχρι τις 7 το απόγευμα στο 2111 988 000 (εξαιρούνται εθνικές εορτές και αργίες).

Εναλλακτικά μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας και μέσω Live Chat ακολουθώντας τον παρακάτω σύνδεσμο:

https://consumer.huawei.co…ns/vip-service

Related posts

Παράταση έως τις 5 Οκτωβρίου 2020 πήραν οι πάροχοι για τη δημοσίευση τιμών

tele

COSMOTE Fiber: Επισκεφθήκαμε τη Σπάρτη και απολαύσαμε τις δυνατότητες του FTTH

tele

Παραμένουν οι διαφορές μεταξύ ονομαστικών και πραγματικών ταχυτήτων Internet

tele

Μεγάλη ποικιλία σε Wearables και True Wireless αξεσουάρ από τη Vodafone

tele

WHAT’S UP Student: Επικοινωνία και ψυχαγωγία για τους φοιτήτες

tele

Έρευνα της Samsung στην Ελλάδα αποκαλύπτει μία νέα κοινότητα χρηστών

tele

Διαθέσιμη στην Ελλάδα η Samsung Knox Suite

tele

1+1 καφές δώρο από τη Vodafone και τα καταστήματα ΓΡΗΓΟΡΗΣ

tele

Huawei Cares: Για γρατζουνιές, αδυναμία μπαταρίας, ζημιά από νερό

tele

1.000.000 Xiaomi Smartphones από την Info Quest Technolοgies

tele

Τέλος στη λειτουργία των 3G δικτύων από το 2022

tele

Nova: «Μένουμε Σπίτι, Μένουμε Παρέα»

tele