telecomsnews.gr
Image default
Top Stories

Το 73% των Ελλήνων προτιμά πλέον τις ανέπαφες συναλλαγές λόγω COVID-19

Καταφύγιο στη χρήση της κάρτας και δη των ανέπαφων πληρωμών βρίσκουν – και – οι Έλληνες πολίτες, αναζητώντας μέτρα προστασίας έναντι της μετάδοσης του νέου κορωνοϊού σύμφωνα με δημοσίευμα του SEPE. Η πανδημία του COVID-19 φαίνεται ότι – μέσα στις έξι εβδομάδες του περιορισμού των μετακινήσεων – επιτάχυνε τις αλλαγές σε καταναλωτικές συνήθειες, που σε διαφορετική περίπτωση θα απαιτούσαν χρόνια για να γίνουν. Οι πολίτες, εν μέσω της πανδημίας, απομακρύνονται από τη χρήση μετρητών για λόγους υγιεινής, με το 73% των Ελλήνων να δηλώνει ότι προτιμά πλέον τις ανέπαφες συναλλαγές.

Οι πολίτες απομακρύνονται από τη χρήση μετρητών για λόγους υγιεινής και προτιμούν τις ανέπαφες συναλλαγέςΣυνολικά, η πανδημία αναδιατάσσει τις προτεραιότητες – και – των Ελλήνων πολιτών, με τις οικονομικές ανησυχίες να βρίσκονται υψηλά στην ιεράρχηση, στη δεύτερη θέση, αλλά αμέσως μετά από την ανησυχία για την υγεία, που είναι πλέον η πρώτη προτεραιότητα για τους ανθρώπους σε όλον τον κόσμο. Σύμφωνα με νέα έρευνα καταναλωτών από την N26 – mobile τράπεζα στην Ευρώπη – το 81% των ενήλικων Ελλήνων έχει αλλάξει τις οικονομικές του προτεραιότητες, λόγω του COVID-19.

Από την έρευνα, στην οποία έλαβαν μέρος 10.000 ενήλικοι απ’ όλη την Ευρώπη και τις ΗΠΑ, οι φόβοι γύρω από την οικονομία αποτελούν τη μεγαλύτερη ανησυχία στο μυαλό των Ελλήνων: σχεδόν οι μισοί (45%) ανησυχούν για την αύξηση του κόστους διαβίωσης, ενώ το 31% έχει άγχος για την εργασιακή ασφάλεια. Αυτές οι ανησυχίες είναι ακόμη υψηλότερες στις μεγαλύτερες ηλικίες, αλλά σχετικά ίσες μεταξύ ανδρών και γυναικών. 

Λιγότερο εμφανείς

“Ενώ βλέπουμε άμεσα τις επιπτώσεις που έχει ο ιός COVID-19 στην καθημερινότητα μας, αυτό που είναι λιγότερο εμφανές, είναι οι τεράστιες επιπτώσεις του στις καθημερινές μας συναλλαγές”, αναφέρει η έρευνα της N26. Η έρευνα μας παρουσιάζει ξεκάθαρα το οικονομικό στρες και τις ανησυχίες για αυτήν την πανδημία και πως οι Έλληνες έχουν αλλάξει όχι μόνο τον τρόπο ζωής τους, αλλά ως αποτέλεσμα αυτού και τις οικονομικές τους συνήθειες.    

Όπως δείχνει η έρευνα, υπό το πρίσμα της οικονομικής αβεβαιότητας, το 59% των Ελλήνων δήλωσε ότι πλέον αποταμιεύει περισσότερα χρήματα απ’ ό,τι πριν την κρίση – βάζοντας στην άκρη περίπου 140 ευρώ επιπλέον τον μήνα.

Αυτό που έχει, επίσης, πολύ μεγάλο ενδιαφέρον είναι οι αλλαγές, που έχουν προκύψει στον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές ξοδεύουν τα χρήματα τους. Το 81% των Ελλήνων παραδέχτηκε πως έχει αλλάξει τις συνήθειες του στα αγαθά, που αγόραζε κάθε μήνα. Ενώ, λοιπόν, τα ψώνια στο σουπερμάρκετ παραμένουν το μεγαλύτερο έξοδο, όπως και πριν την πανδημία, στη δεύτερη και στην τρίτη θέση, όπου προηγουμένως βρίσκονταν η διασκέδαση, η μόδα και οι αγορές από ηλεκτρονικά καταστήματα αντίστοιχα, τώρα έχουν ανέλθει οι συνδρομές σε υπηρεσίες και delivery.

Related posts

Μπορείς να καθαρίσεις το κινητό με απολυμαντικά προϊόντα;

tele

Κ. Πιερρακάκης: Μπαίνει τέλος στο γκρίζο καθεστώς στις κεραίες κινητής

NEWSROOM

Το ακριβότερο mobile internet της Ευρώπης πληρώνουν οι Έλληνες

tele

Το SMS στην εποχή του GDPR: Ένας οδηγός επιβίωσης για να μην βρεθείτε… αδιάβαστοι!

tele

Το virtual μέλλον είναι πιο κοντά απ’ όσο νομίζουμε

tele

Η εταιρεία που ποντάρει 1 δισ. δολάρια για την τεχνητή νοημοσύνη

tele

Το Facebook αποθήκευε επί χρόνια τους κωδικούς χρηστών σε plain text

tele

Ο ΠΟΥ καταρρίπτει τη συνωμοσιολογία, που συνδέει τον κορωνοϊό με το 5G

tele

CEO της Huawei: Θα χρειαστούμε δεκαετίες μέχρι το λειτουργικό μας να ξεπεράσει αυτά των Android και iOS

tele

Mobile World Congress: Τι είναι το 5G, πότε έρχεται εμπορικά και γιατί αλλάζει τα πάντα

tele

Μειωμένες οι πωλήσεις υπολογιστών και smartphones στην Ελλάδα το 2018

tele

Μέχρι το 2021 θα υπάρχουν 2,1 δισ. ψηφιακοί καταναλωτές παγκοσμίως

tele