telecomsnews.gr
Image default
NEWS

Τι αγαπούν οι χρήστες των social media στη Θεσσαλονίκη

Η φωτογραφία φαίνεται πως είναι το «ισχυρό χαρτί» για την προβολή της Θεσσαλονίκης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καθώς έχει τη μεγαλύτερη απήχηση στους χρήστες, ενώ το βίντεο έχει μεγαλύτερη διάδραση (σχόλια, κοινοποιήσεις κτλ), όπως προκύπτει από την έρευνα που διεξάγει ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης, μέσω των social media (Facebook, Instagram).

Η έρευνα, που έχει προσεγγίσει ήδη μισό εκατομμύριο χρήστες απ’ όλο τον κόσμο, έχει ως στόχο να ακτινογραφήσει το τουριστικό ρεύμα της πόλης μέσα από την ανταπόκριση των χρηστών στα social media, με σκοπό να προχωρήσει σε ολοκληρωμένη διαφήμιση και σε στοχευμένο target group, σύμφωνα με ανακοίνωση του ΟΤΘ.

Ένας λόγος που ο βαθμός αποτελεσματικότητας των video στα social media αποτέλεσε ένα από τα ερωτήματα του ΟΤΘ στην έρευνα, είναι γιατί ο Οργανισμός επενδύει σε video και VR παρουσιάσεις της Θεσσαλονίκης ως τουριστικού προορισμού.

Η έρευνα, η οποία άρχισε τον Δεκέμβριο του 2018, έδειξε με την ολοκλήρωση του α’ κύκλου πως η καλύτερη διαφημιστική απόδοση έρχεται από τις ευρωπαϊκές πρωτεύουσες.

Συγκεκριμένα το Παρίσι (Γαλλία), το Βερολίνο (Γερμανία), η Ρίγα (Λετονία), η Μαδρίτη (Ισπανία) και η Σόφια (Βουλγαρία) είναι οι πόλεις που εμφανίζουν την καλύτερη απόδοση για την προβολή της Θεσσαλονίκης στους κατοίκους των αντίστοιχων περιοχών. Αντίστοιχα καλύτερη απόδοση από τις ΗΠΑ είχαν η Νέα Υόρκη και η Βοστώνη, καθώς και το Τορόντο (Καναδάς).

«Αυτό σημαίνει ότι σε αυτές τις χώρες μπορούμε να φτάσουμε σε πολύ υψηλότερα επίπεδα αποδοχής κοινού – στόχου, με πιο οικονομική διαφήμιση και να έχουμε καλύτερα αποτελέσματα και πιο πολλές αφίξεις τουριστών από αυτές τις περιοχές στο εγγύς μέλλον» σημειώνει η Ιουλία Δεσποινούδη επικεφαλής της εταιρείας που διενεργεί την έρευνα.

Ο αριθμός των χρηστών που έμαθαν για τη Θεσσαλονίκη κατά την περίοδο του testing μπορεί να θεωρηθεί και ρεκόρ, με δεδομένο ότι ο στόχος δεν ήταν η διαφήμιση, αλλά η αποτύπωση μιας συνολικής εικόνας για τους κοινό των social media που ενδιαφέρεται για τη Θεσσαλονίκη.

Οι φωτογραφίες όμως και το υλικό του ΟΤΘ έκαναν τη διαφορά στην άριστα δομημένη στρατηγική του testing, κάνοντας τα αποτελέσματα ακόμη πιο σημαντικά και πολύπλευρα, σύμφωνα με την ανακοίνωση του ΟΤΘ.

Από την έρευνα επίσης προέκυψαν στοιχεία για το ποιες είναι οι καλύτερες ώρες και μέρες, για να γίνονται αναρτήσεις των διαφημιστικών καμπανιών, αλλά και για τον τρόπο που φτάνει το μήνυμα.

Ενδιαφέρον ήταν το συμπέρασμα ότι το 95% των χρηστών χρησιμοποιούν το smart phone για να ενημερωθούν για ταξίδια και αναψυχή μέσω των social media.

Πολύ χρήσιμα για τον ΟΤΘ ήταν και τα συμπεράσματα που προέκυψαν σχετικά με τη χρήση του Instagram που έδειξαν ότι η Θεσσαλονίκη ως προορισμός έχει μεγάλη απήχηση στη συγκεκριμένη πλατφόρμα, η οποία αφορά κυρίως νεαρότερες ηλικίες όπως οι Millenials (20-40 ετών), οι οποίοι έχει καταγραφεί από έρευνες ότι είναι άτομα που αγαπούν πολύ τα ταξίδια, και τις γαστρονομικές και αθλητικές εμπειρίες στους προορισμούς που επισκέπτονται.

Related posts

Το Facebook… εξάρθρωσε ρωσική επιχείρηση παραπληροφόρησης στην Αφρική

tele

Αντιδράσεις στη Google για τις απολύσεις τεσσάρων εργαζομένων της

tele

Το ηθικό και βιώσιμο κινητό που επισκευάζεις μόνος σου

tele

Αναβαθμισμένη η ελληνική παρουσία στη μεγαλύτερη έκθεση ψηφιακών επικοινωνιών και καινοτομίας

tele

To κόλπο για να μη γυρνάς στο σπίτι αν ξέχασες κάτι στο PC

tele

Ρεκόρ ταχύτητας σε πληκτρολόγιο κινητού: Έγραψε 85 λέξεις το λεπτό

tele

Αν κάνετε αγορές online, αυτή η εφαρμογή θα σας σώσει λεφτά

tele

Microsoft: Η κρίση του κορονοϊού έχει εκτινάξει τις κλήσεις μέσω Skype

tele

Χρήστης iPhone μήνυσε την Apple επειδή η συσκευή τον έκανε… γκέι

tele

Το ΝΑΤΟ εξετάζει πιο αυστηρά πρότυπα για την ασφάλεια των δικτύων 5G

tele

Το Twitter στην υπηρεσία των… σεισμολόγων

tele

Η Google γιορτάζει τα 21 της χρόνια και αφιερώνει στον… εαυτό της το σημερινό doodle

tele