telecomsnews.gr
Image default
MARKET

Τα τηλεπικοινωνιακά δίκτυα υπό στενή παρακολούθηση

Σε περίοδο αυξημένης επιφυλακής βρίσκονται το αρμόδιο υπουργείο και οι πάροχοι όσο αφορά τις τηλεπικοινωνιακές υποδομές, εξαιτίας της κατάστασης που έχει διαμορφωθεί από την πανδημία του κορονοϊού.

Το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης έπειτα από την τηλε-διάσκεψη μεταξύ της πολιτικής ηγεσίας του και των επικεφαλής των τηλεπικοινωνιακών παρόχων έδωσε συγκεκριμένες συστάσεις προκειμένου να αποφεύγονται φαινόμενα υπερφόρτωσης στα δίκτυα με τον υπουργό Κυριάκο Πιερρακάκη στη συνέχεια να δηλώνει σε τηλεοπτική εκπομπή: «Τα συστήματα δοκιμάζονται, θα έχουμε επαφές καθημερινές με τους παρόχους, κινδυνεύει να υπάρξει υπερφόρτωση. Το παρακολουθούμε συνεχώς και είμαστε σε θέση να κάνουμε σειρά ενεργειών για να μην συμβεί».

Τα στελέχη των τηλεπικοινωνιακών εταιρειών όταν ερωτώνται είναι καθησυχαστικά και διαβεβαιώνουν ότι οι υποδομές είναι σε θέση να ανταπεξέλθουν, ωστόσο, για όλους οι συνθήκες είναι πρωτόγνωρες. Ο εγκλεισμός στο σπίτι, η εργασία και η εκπαίδευση από απόσταση, σημαίνουν περισσότερη χρήση των τηλεπικοινωνιακών δικτύων. Σύμφωνα μάλιστα με στέλεχος μιας εκ των μεγάλων εταιρειών θα ήταν λάθος στη παρούσα συγκυρία να δοθούν δωρεάν στους καταναλωτές πλήθος από υπηρεσίες περιεχομένου.

Οι παραπάνω προβληματισμοί δεν αποτελούν μόνον ελληνικό φαινόμενο. Στη Γαλλία λαμβάνονται μέτρα, ενώ στη Μεγάλη Βρετανία παρουσιάστηκαν χθες σημαντικά προβλήματα στις επικοινωνίες.

Όπως αναφέρεται σε ρεπορτάζ ξένων μέσων ενημέρωσης οι τηλεπικοινωνιακοί φορείς στη Γαλλία για να ανταπεξέλθουν στη μεγάλη αύξηση του αριθμού των πολιτών που εργάζονται από το σπίτι θα παρέμβουν στην κίνηση του διαδικτύου, κάτι που θα μπορούσε να επηρεάσει την πρόσβαση σε πλατφόρμες περιεχομένου όπως το Netflix και το YouTube. «Εισερχόμαστε σε μια εποχή συλλογικής κοινωνικής πειθαρχίας, η οποία πρέπει να συνοδεύεται και από ψηφιακή πειθαρχία εκ μέρους των τηλεπικοινωνιακών φορέων» δήλωσε στο Reuters ο Arthur Dreyfuss, επικεφαλής του γαλλικού λόμπι τηλεπικοινωνιών FFT.

Στο ίδιο ρεπορτάζ αναφέρεται πως σε ένα συνηθισμένο βράδυ, το YouTube, το Netflix και το Facebook καταλαμβάνουν κατά μέσο όρο περίπου το 80% της συνολικής χωρητικότητας του Διαδικτύου που παρέχουν οι τέσσερις τηλεπικοινωνιακοί φορείς της Γαλλίας.

Χθες το πρωί στο μεταξύ για πέντε ώρες παρουσιάστηκαν σοβαρά προβλήματα στα δίκτυα κινητής τηλεφωνίας στη Βρετανία, γεγονός που αποδόθηκε επίσης στο γεγονός ότι μεγάλος αριθμό Βρετανών εργάστηκε από το σπίτι. Οι Βρετανοί ξαφνικά διαπίστωσαν ότι δεν μπορούσαν να μιλήσουν στο κινητό τους τηλέφωνο. Σε ορισμένες περιπτώσεις οι κλήσεις κόπηκαν στη μέση, ενώ ορισμένοι συνδρομητές ανέφεραν ότι δεν ήταν σε θέση να στείλουν ή να λάβουν μηνύματα κειμένου. Οι πάροχοι και η ρυθμιστική αρχή της χώρας έκαναν λόγο για αδυναμία σύνδεσης στις κλήσεις μεταξύ διαφορετικών δικτύων με τον εκπρόσωπο της Vodafone να δηλώνει στο The Independent. «Όλοι οι φορείς εκμετάλλευσης εργάζονται μαζί για αυτό το θέμα.»

Related posts

Ποιες είναι οι νέες περιοχές της Ελλάδας με FTTH

tele

BestPrice Customer Review Awards 2019

tele

Μένουμε Σπίτι: mobile εφαρμογή για άμεση και εύκολη έκδοση δήλωσης εξόδου

tele

Όλα αλλάζουν και γίνονται WIND ONE

tele

10% χαμηλότεροι οι λογαριασμοί της WIND VISION

tele

WIND: Δωρεάν 15GB για όλους για το #DigitalSolidarityGR

tele

Επτά βραβεία για Cosmote στα Mobile Excellence Awards 2019

NEWSROOM

Webinar – Technology: The accelerator of economy!

tele

Τι είπε στη Βουλή ο Κυριάκος Πιερρακάκης για τις τιμές

tele

Μέχρι το τέλος του έτους η αλλαγή μοντέλου λειτουργίας στον ΟΤΕ

tele

Data Center στην Κορινθία σχεδιάζει ο ΟΤΕ

tele

Εκπτώσεις στα καταστήματα COSMOTE – ΓΕΡΜΑΝΟΣ

tele