telecomsnews.gr
Image default
MARKET

Συστάσεις της ΕΕΤΤ σχετικά με προστασία των καταναλωτών και αυξήσεις

Η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων, μετά από συγκέντρωση στοιχείων της ταχυδρομικής αγοράς, διαπιστώνει ότι τα έκτακτα μέτρα που έχουν επιβληθεί στη χώρα για την αντιμετώπιση της διάδοσης του κορωνοϊού έχουν προκαλέσει προβλήματα στις επιχειρήσεις που παρέχουν ταχυδρομικές υπηρεσίες. Τα προβλήματα αυτά εστιάζονται ιδιαίτερα στους χρόνους επίδοσης και στην εξυπηρέτηση των χρηστών. Ειδικότερα, οι ταχυδρομικές επιχειρήσεις έχουν κληθεί να προσαρμοστούν άμεσα στις μεγάλες και αναπάντεχες αλλαγές στη ροή των αποστολών και στην αυξητική κίνηση των καταστημάτων, στη μείωση προσωπικού λόγω ειδικών αδειών και στην αναδρομολόγηση αποστολών λόγω διακοπής πτήσεων εσωτερικού και εξωτερικού, κ.ά.

Η ΕΕΤΤ καλεί τους παρόχους ταχυδρομικών υπηρεσιών

Να ενημερώσουν τους πολίτες για τους όρους παροχής των υπηρεσιών τους, όπως ισχύουν λόγω εκτάκτων συνθηκών κατά την τρέχουσα περίοδο, με κάθε πρόσφορο μέσο (π.χ. ιστοσελίδα, ανακοινώσεις σε καταστήματα, www.pricescope.gr) και να καταβάλουν κάθε προσπάθεια για την αποκατάσταση της κανονικότητας.

Να αντιμετωπίσουν τις έκτακτες συνθήκες λειτουργίας, κατά τον καταλληλότερο τρόπο, τηρώντας όλες τις οδηγίες του Υπουργείου Υγείας και του ΕΟΔΥ για την προστασία του προσωπικού και των καταναλωτών, χωρίς να μετακυλίσουν στους τελευταίους την τυχόν αύξηση του λειτουργικού τους κόστους, επιδεικνύοντας κοινωνική αλληλεγγύη και συμβάλλοντας κατ΄ αυτόν τον τρόπο στην κοινή προσπάθεια αντιμετώπισης της πανδημίας.

συστήνει στους καταναλωτές

α. για την αποστολή ταχυδρομικών αντικειμένων


Να επικοινωνήσουν με τον πάροχο της επιλογής τους προκειμένου να ενημερωθούν για τον αναμενόμενο χρόνο παράδοσης καθώς και για τυχόν αναστολή παραδόσεων σε συγκεκριμένο προορισμό.

Τα στοιχεία επικοινωνίας όλων των παρόχων διατίθενται στο www.eett.gr στην ενότητα Ταχυδρομικές Υπηρεσίες / Αδειοδότηση – Μητρώο Ταχυδρομικών Επιχειρήσεων.

β. για την παραλαβή ταχυδρομικών αντικειμένων


Εφόσον κρίνουν ότι, για λόγους ασφαλείας, δεν θέλουν να υπογράψουν για την παραλαβή ταχυδρομικού αντικειμένου, ο διανομέας οφείλει να βεβαιώσει ο ίδιος την παράδοση και να καταγράψει τα στοιχεία τους. Η βεβαίωση παράδοσης μπορεί να σταλεί ηλεκτρονικά στον αποστολέα, ενώ τα στοιχεία παράδοσης τηρούνται ηλεκτρονικά στο σύστημα παρακολούθησης και εντοπισμού της εταιρείας.

Related posts

Black Friday στα καταστήματα Vodafone και στο Vodafone eShop!

tele

Συνεχίζεται το σήριαλ με το Skroutz.gr, άνοδος τιμών σε προϊόντα τεχνολογίας

tele

4η εβδομάδα διαγωνισμών του Kaizershop.gr με δώρο PopSockets!

tele

Παρουσιάστηκε το Missing Alert App που βοηθά στον ταχύτερο εντοπισμό αγνοουμένων

tele

Παραπομπή της Ελλάδας στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο για τα προσωπικά δεδομένα

tele

Σε δοκιμαστική λειτουργία το gov.gr

tele

Ενημέρωση για τις υπηρεσίες αυξημένης χρέωσης μέσω SMS με χρήση 5ψήφιων αριθμών

tele

Μειώνονται έως 39% οι τιμές μισθωμένων γραμμών χονδρικής

tele

Αποκλειστική συνεργασία Vodafone TV-HBO στην Ελλάδα, φέρνει και Amazon Prime

tele

Η Globalsat εισέρχεται στο χώρο του Internet of Things (IoT)

tele

Κωτσόβολος: Μεγάλη προσοχή σε ηλεκτρονική απάτη

tele

Xiaomi Balcony Photography. Μένουμε σπίτι, βγαίνουμε μπαλκόνι, ανεβάζουμε τέχνη!

tele