telecomsnews.gr
Image default
MARKET

Συστάσεις της ΕΕΤΤ σχετικά με προστασία των καταναλωτών και αυξήσεις

Η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων, μετά από συγκέντρωση στοιχείων της ταχυδρομικής αγοράς, διαπιστώνει ότι τα έκτακτα μέτρα που έχουν επιβληθεί στη χώρα για την αντιμετώπιση της διάδοσης του κορωνοϊού έχουν προκαλέσει προβλήματα στις επιχειρήσεις που παρέχουν ταχυδρομικές υπηρεσίες. Τα προβλήματα αυτά εστιάζονται ιδιαίτερα στους χρόνους επίδοσης και στην εξυπηρέτηση των χρηστών. Ειδικότερα, οι ταχυδρομικές επιχειρήσεις έχουν κληθεί να προσαρμοστούν άμεσα στις μεγάλες και αναπάντεχες αλλαγές στη ροή των αποστολών και στην αυξητική κίνηση των καταστημάτων, στη μείωση προσωπικού λόγω ειδικών αδειών και στην αναδρομολόγηση αποστολών λόγω διακοπής πτήσεων εσωτερικού και εξωτερικού, κ.ά.

Η ΕΕΤΤ καλεί τους παρόχους ταχυδρομικών υπηρεσιών

Να ενημερώσουν τους πολίτες για τους όρους παροχής των υπηρεσιών τους, όπως ισχύουν λόγω εκτάκτων συνθηκών κατά την τρέχουσα περίοδο, με κάθε πρόσφορο μέσο (π.χ. ιστοσελίδα, ανακοινώσεις σε καταστήματα, www.pricescope.gr) και να καταβάλουν κάθε προσπάθεια για την αποκατάσταση της κανονικότητας.

Να αντιμετωπίσουν τις έκτακτες συνθήκες λειτουργίας, κατά τον καταλληλότερο τρόπο, τηρώντας όλες τις οδηγίες του Υπουργείου Υγείας και του ΕΟΔΥ για την προστασία του προσωπικού και των καταναλωτών, χωρίς να μετακυλίσουν στους τελευταίους την τυχόν αύξηση του λειτουργικού τους κόστους, επιδεικνύοντας κοινωνική αλληλεγγύη και συμβάλλοντας κατ΄ αυτόν τον τρόπο στην κοινή προσπάθεια αντιμετώπισης της πανδημίας.

συστήνει στους καταναλωτές

α. για την αποστολή ταχυδρομικών αντικειμένων


Να επικοινωνήσουν με τον πάροχο της επιλογής τους προκειμένου να ενημερωθούν για τον αναμενόμενο χρόνο παράδοσης καθώς και για τυχόν αναστολή παραδόσεων σε συγκεκριμένο προορισμό.

Τα στοιχεία επικοινωνίας όλων των παρόχων διατίθενται στο www.eett.gr στην ενότητα Ταχυδρομικές Υπηρεσίες / Αδειοδότηση – Μητρώο Ταχυδρομικών Επιχειρήσεων.

β. για την παραλαβή ταχυδρομικών αντικειμένων


Εφόσον κρίνουν ότι, για λόγους ασφαλείας, δεν θέλουν να υπογράψουν για την παραλαβή ταχυδρομικού αντικειμένου, ο διανομέας οφείλει να βεβαιώσει ο ίδιος την παράδοση και να καταγράψει τα στοιχεία τους. Η βεβαίωση παράδοσης μπορεί να σταλεί ηλεκτρονικά στον αποστολέα, ενώ τα στοιχεία παράδοσης τηρούνται ηλεκτρονικά στο σύστημα παρακολούθησης και εντοπισμού της εταιρείας.

Related posts

H Wind προσφέρει απεριόριστα data με ακόμα χαμηλότερη τιμή

tele

Δωρεάν επικοινωνία για τους συνδρομητές WIND στη Σάμο

tele

Vodafone – Aπεριόριστα data για όλους με το Vodafone Giga Unlimited

tele

COSMOTE: Απεριόριστα data για το κινητό από Black Friday μέχρι Cyber Monday

tele

Το SaferInternet4Kids παρουσιάζει ανανεωμένο περιεχόμενο για τη νέα χρονιά

tele

Το CU έρχεται σπίτι σου με ασφάλεια και με πολλά δώρα επικοινωνίας

tele

Sed blandit tincidunt lectus, at viverra dui rhoncus quis.

tele

COSMOTE: Για 6η συνεχή χρονιά, «Best in Test» σε mobile internet/υπηρεσίες φωνής

tele

Vodafone Generation Next: Ψηφιακές δεξιότητες για 80.000 μαθητές στον 7ο κύκλο

tele

Όμιλος ΟΤΕ: Προσφέρει 2 εκατ. ευρώ για την ενίσχυση των ελληνικών νοσοκομείων

tele

Συμφώνησαν Vodafone Group – Wind κοινή εταιρεία για την παθητική υποδομή κεραιών

tele

Χειμερινές προσφορές σε συσκευές Huawei!

tele