telecomsnews.gr
Image default
NEWS

Πτώση 2% στην παγκόσμια αγορά υπολογιστών σύμφωνα με την Canalys

Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της εταιρείας ερευνών Canalys, οι παραδόσεις υπολογιστών σε παγκόσμια κλίμακα έπεσαν κατά 2% το γ’ τρίμηνο του έτους, σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.

Συνολικά, παραδόθηκαν 122,1 εκατομμύρια υπολογιστές κάθε είδους κατά τη διάρκεια του τριμήνου. Παρά την πτώση σε σχέση με πέρυσι, οι παραδόσεις παραμένουν σε πολύ καλύτερο επίπεδο σε σχέση με τα προ-πανδημίας επίπεδα. Ενδεικτικά η Canalys αναφέρει ότι παρατηρείται μία αύξηση της τάξης του 10% σε σχέση με το γ’ τρίμηνο του 2019.

Συνολικά στην αγορά των υπολογιστών, όπως την υπολογίζει η Canalys, περιλαμβάνοντας desktops, notebooks και tablets η Lenovo διατήρησε τα πρωτεία με παραδόσεις 24,4 εκατομμυρίων συσκευών κάθε είδους. Η Apple παρέμεινε στη δεύτερη θέση με άνοδο 5% και συνολικές παραδόσεις 23 εκατομμυρίων συσκευών. Η HP φαίνεται ότι δέχτηκε πλήγμα από τις ελλείψεις τροφοδοσίας με εξαρτήματα και είχε μείωση 6% στις παραδόσεις της. Στην τέταρτη θέση η Dell είχε άνοδο 27% στις παραδόσεις της και σχεδόν 3% σε επίπεδο μεριδίου αγοράς. Την κορυφαία πεντάδα συμπληρώνει όπως και το προηγούμενο τρίμηνο η Samsung.

Τόσο τα tablets όσο και τα Chromebooks (laptop με λειτουργικό Chrome της Google) σημείωσαν πτώση μετά από σειρά τριμήνων με άνοδο. Οι παραδόσεις tablets έπεσαν κατά 15% σε σχέση με πέρυσι στις 37,7 εκατομμύρια μονάδες αφού η ανάγκη για τέτοιου είδους συσκευές σε τηλεκπαίδευση και τηλεργασία φέτος είναι μειωμένη στις περισσότερες περιοχές του πλανήτη.

Τα δε Chromebooks είχαν ακόμη μεγαλύτερη πτώση, της τάξης του 37%, κυρίως λόγω του περιορισμού στις δαπάνες αγοράς τέτοιου είδους εξοπλισμού από το εκπαιδευτικό σύστημα των ΗΠΑ και της Ιαπωνίας. Συνολικά, το γ’ τρίμηνο οι παραδόσεις Chromebooks σε όλο τον κόσμο έγγιξαν τις 5,8 εκατομμύρια μονάδες.

Παρόλα αυτά ορισμένοι κατασκευαστές βγήκαν κερδισμένοι. Με παραδόσεις 15,2 εκατομμυρίων iPads η Apple διατήρησε τα πρωτεία, αν και με μηδενική ετήσια αύξηση. Η Samsung βρέθηκε στη δεύτερη θέση με μείωση στις παραδόσεις κατά 20%, παραδίδοντας 7,2 εκατομμύρια μονάδες. Αντίθετα, η Lenovo ήταν ο μόνος κατασκευαστής που είχε αυξημένες παραδόσεις, στις 4,2 εκατομμύρια μονάδες και άνοδο 2%. Amazon και Huawei κλείνουν την κορυφαία πεντάδα στα tablets με σημαντικές απώλειες στις επιδόσεις τους, 45% και 51% αντίστοιχα.

Related posts

Microsoft: Τέλος σε Windows 10X και Internet Explorer

NEWSROOM

Κορυφή σε 3 από τις 5 αγορές του πλανήτη η Samsung, πολύ χαμηλά στην Ασία

NEWSROOM

Deutsche Welle – Πόσο επικίνδυνο είναι το Facebook;

NEWSROOM

Από τη γυναίκα στην τίγρη

NEWSROOM

Πιερρακάκης: Η ψηφιακή διακυβέρνηση μειώνει τις ανισότητες

NEWSROOM

Space Hellas: Νέο ιστορικό ρεκόρ πωλήσεων το 2020

NEWSROOM

Κώδικας QR – Θα αντικαταστήσει τον παραδοσιακό κατάλογο των εστιατορίων;

NEWSROOM

Η συμβουλή των Μπιλ και Μελίντα Γκέιτς για την επόμενη μέρα της πανδημίας: «Βοηθήστε τις γυναίκες»

NEWSROOM

Βουτιά 5% για το ασήμι λόγω κατοχύρωσης κερδών – Redditors: «Μείνετε μακριά, δεν έχουμε σχέση»

NEWSROOM

Η Γερμανία παρουσιάζει τα πρώτα τρένα χωρίς οδηγό

NEWSROOM

Το συμβολικό δώρο της Τζιλ Μπάιντεν στην Μισέλ Ομπάμα μετά την εγκατάσταση στον Λευκό Οίκο

NEWSROOM

Η WIND κοντά στους εργαζόμενους και στους πελάτες της

tele