telecomsnews.gr
Image default
NEWS

«Ο Ταξιτζής» με τον Αλ Πατσίνο στη θέση του Ντε Νίρο ξαναγράφει την ιστορία του σινεμά

Η οθόνη πέταξε σπίθες όταν ο Ρόμπερτ Ντε Νίρο και ο Αλ Πατσίνο μοιράστηκαν για πρώτη φορά το ίδιο πλάνο στην εξαιρετική ταινία δράσης «Ένταση», «Heat» του Μάικλ Μαν, πίσω στο 1995.

Κάτι που σίγουρα δεν μπορούμε να πούμε για τη δεύτερη φορά που συνέβη αυτό, στο μέτριο θρίλερ «Ου φονεύσεις» το 2008. Ενώ με μεγάλο ενδιαφέρον περιμένουμε την τρίτη – και καλύτερη, άραγε; – συνάντησή τους στον «Ιρλανδό» του Μάρτιν Σκορσέζε, που θα δούμε στις 21 Νοεμβρίου στους ελληνικούς κινηματογράφους και μία εβδομάδα αργότερα στο Netflix.

Μέχρι τότε, ας τους απολαύσουμε σε μια «συνάντηση» που έγινε ερήμην τους, χάρη στην τεχνολογία του deep fake. Στο παρακάτω βίντεο θα δούμε το πρόσωπο ενός νεαρού Αλ Πατσίνο να αντικαθιστά εκείνο του Ντε Νίρο στον «Ταξιτζή» του 1976.

Η κλασική ταινία του Μάρτιν Σκορσέζε επανήλθε στην επικαιρότητα καθώς αποτέλεσε μία από τις βασικές εμπνεύσεις για το «Joker» με τον Χοακίν Φίνιξ που σπάει ταμεία στην Ελλάδα και τον υπόλοιπο κόσμο.

Δείτε και το παρακάτω, ακόμη πιο ενδιαφέρον βίντεο, που δείχνει τη διαδικασία αντικατάστασης των προσώπων από τον υπολογιστή.

Τι να περιμένουμε τώρα; Τον Ρόμπερτ Ντε Νίρο στον «Σημαδεμένο»; Μάλλον είναι θέμα χρόνου…

Related posts

Τα νέα iPhone11 στην WIND από 27 Σεπτεμβρίου

tele

Latest Microsoft patent hints at mobile device with hardware laptop

tele

Η Χρ. Παρασκευοπούλου στη διεύθυνση Εμπορικών Λειτουργιών της Vodafone Ελλάδας

NEWSROOM

Ένα κράνος για ασυναγώνιστες… VR εμπειρίες

tele

Καλπάζει η Apple παρά τις χαμηλές πωλήσεις του iPhone

tele

Τι άλλαξε στο Google Earth που πρέπει να ξέρετε

tele

Η Forthnet συμμετέχει στο ερευνητικό έργο 5G-Solutions

tele

Ελληνική πρωτιά στον Παγκόσμιο Διαγωνισμό Microsoft Office Specialist στη Νέα Υόρκη

tele

Τι συμβαίνει και πέφτουν συνεχώς τα social media

tele

Ευρωπαϊκό πρόγραμμα ύψους 300 εκατ. ευρώ για μεγαλύτερες ταχύτητες ίντερνετ στην Ελλάδα

tele

Δυνατή στο μέλλον η τεκνοποίηση στο διάστημα χωρίς την παρουσία ανδρών

tele

Πώς η McDonald’s επιδιώκει να μειώσει τα κόστη και να αυξήσει την παραγωγή

tele