telecomsnews.gr
Image default
TECH

Ξεκινά η εμπορική διάθεση του κλιματιστικού που φοριέται από τη Sony

Σε μια εποχή κατά την οποία συζητιέται έντονα η ανάγκη της προσεκτικής χρήσης του κλιματιστικού, η Sony προσφέρει μία διαφορετική πρόταση αντιμετώπισης της ζέστης.

Για να μπορεί
κανείς να περάσει το καλοκαίρι με μεγαλύτερη ασφάλεια και αρκετά
περισσότερη δροσιά, χωρίς να είναι εκτεθειμένος στους κινδύνους που
προκύπτουν από τη συνεχόμενη χρήση του κλιματιστικού στο γραφείο,
η Sony ξεκινά την εμπορική διάθεση ενός κλιματιστικού που μπορεί να
προσαρμοστεί σε ένα ειδικό σημείο στο ρούχο του κατόχου του. Η ιαπωνική
εταιρεία ονομάζει την εφεύρεσή της ως το πρώτο, πραγματικά προσωπικό
κλιματιστικό. Η λειτουργία του είναι άμεσα συνδεδεμένη με το ειδικό
πουκάμισο που μπορεί να δεχτεί το Sony Reon Pocket και προσφέρει τη
δυνατότητα της ρύθμισης της θερμοκρασίας πάνω στο σώμα του κατόχου του.
Υπάρχει η δυνατότητα να προμηθευτεί κανείς ειδικές θήκες που μπορούν να
δεχτούν το κλιματιστικό αυτό και να προσαρμόζονται σε διάφορα ρούχα.

Σύμφωνα
με τα όσα υπόσχεται η Sony, η λειτουργία αυτού του κλιματιστικού μπορεί
να ρίξει τη θερμοκρασία έως και κατά 5 βαθμούς Κελσίου, κάτι που θα
μπορούσε να αποβεί… σωτήριο σε συνθήκες υπερβολικής ζέστης. Ολόκληρη η
συσκευή θυμίζει ένα ποντίκι υπολογιστή, με μινιμαλιστικό design.

Για
τον έλεγχο της λειτουργίας του, φροντίζει μία εφαρμογή που μπορεί να
εγκαταστήσει κανείς στο iPhone ή το Android κινητό του. Αξίζει, πάντως,
να σημειωθεί ότι λόγω του περιορισμένου μεγέθους του,
το Sony Reon Pocket, δεν μπορεί να λειτουργεί όλη την ημέρα, αλλά για
δύο με τέσσερις ώρες, οι οποίες μπορούν να θεωρηθούν επαρκείς για μία
πολύ ζεστή ημέρα.

Η συσκευή αυτή είναι πλέον διαθέσιμη μέσω του επίσημου δικτυακού τόπου της Sony στην Ιαπωνία. Οι τιμές για την ειδική θήκη στο πουκάμισο κυμαίνονται στα 20 δολάρια περίπου, ενώ η συσκευή κοστίζει 160 δολάρια. Σε κάθε περίπτωση, η πρόταση αυτή της Sony χαρακτηρίζεται για την εφευρετικότητά της, αλλά και από το γεγονός ότι δίνει μία λύση δροσιάς σε εποχές πανδημίας.

-- Ξεκινά η εμπορική διάθεση του κλιματιστικού που φοριέται από τη Sony - --.

Related posts

Νέες ανθρωποκεντρικές τεχνολογίες και εμπειρίες από τη Samsung στη CES

tele

H Ευρωπαϊκή Ένωση επενδύει προς το Διάστημα

tele

Περισσότερες από 100 εκατομμύρια επιθέσεις σε έξυπνες συσκευές το α΄ εξάμηνο του 2019

tele

Οι Έλληνες αναγνωρίζουν τα οφέλη της Τεχνητής Νοημοσύνης, αλλά ανησυχούν

tele

H Ευρώπη επενδύει στους υπερυπολογιστές

tele

Γυαλιά επαυξημένης πραγματικότητας σχεδιάζει να θέσει σε υπηρεσία ο στρατός των ΗΠΑ

tele

Η αυτοματοποίηση φέρνει αύξηση του αριθμού των εργαζομένων

tele

Όχι και τόσο καλοί γνώστες της τεχνολογίας οι Millennials

tele

Η Google επενδύει στην αυτοκίνηση και το Android Auto αποκτά νέο σχεδιασμό

tele

TraceHarvest: Ηλεκτρονική πλατφόρμα για τη γεωργία βασισμένη στο Blockchain

tele

Samsung και IBM ενισχύουν τις επιχειρήσεις για την μετάβαση στην 4η βιομηχανική επανάσταση

tele

Οι πολιτικές παραβίασης των δεδομένων φέρνουν αποζημιώσεις

tele