telecomsnews.gr
Image default
NEWS

Κορονοϊός: Το μέσο επικοινωνίας από τα παλιά που ζει μεγάλες στιγμές

Κάποτε ήταν η τελευταία λέξη της τεχνολογίας. Όμως όσο αυτή έκανε άλματα τόσο εκείνο το μέσο επικοινωνίας έχανε την αίγλη του. Την εποχή όμως της παγκόσμιας πανδημίας και με τους ανθρώπους να παραμένουν στα σπίτια τους το σταθερό τηλέφωνο κερδίζει ξανά έδαφος.

Στοιχεία από τις ΗΠΑ δείχνουν ότι οι τηλεφωνικές κλήσεις έχουν αυξηθεί περισσότερο και από τη χρήση του ίντερνετ, κάτι που μάλλον έπιασε στον ύπνο τις μεγάλες εταιρείες τηλεπικοινωνιών, σύμφωνα με τους New York Times, που επικαλείται το Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων.

Η εταιρεία Verizon έκανε γνωστό ότι κατά μέσο όρο την τελευταία εβδομάδα είχε στο δίκτυο της 800 εκατομμύρια ασύρματες τηλεφωνικές κλήσεις ημερησίως, υπερδιπλάσιες σε σχέση με την «Ημέρα της Μητέρας», όταν παραδοσιακά οι φωνητικές κλήσεις αυξάνονται κατακόρυφα.

Επίσης, η μέση διάρκεια μίας κλήσης έχει πια αυξηθεί κατά 33% σε σχέση με την προ πανδημίας περίοδο.

Η ΑΤ&Τ, η άλλη μεγάλη αμερικανική εταιρεία τηλεπικοινωνιών, ανέφερε ότι ο αριθμός των ασύρματων τηλεφωνικών κλήσεών της έχει αυξηθεί κατά 35%. Συγκριτικά, η κίνηση δεδομένων μέσω του διαδικτύου είναι αυξημένη κατά 20% έως 25% σε σχέση με την προ κρίσης περίοδο, σύμφωνα με τις Verizon και ΑΤ&Τ.

Από το 2000 έως σήμερα περίπου 90 εκατομμύρια γραμμές σταθερής τηλεφωνίας έχουν καταργηθεί στις ΗΠΑ και στο μεγαλύτερο μέρος τους έχουν αντικατασταθεί από την ασύρματη/κινητή τηλεφωνία.

Εφαρμογές όπως το FaceTime και το WhatsApp οδήγησαν σε μία σταδιακή μείωση στη χρήση του τηλεφώνου για συνομιλία κατά την τελευταία δεκαετία, ώσπου ήρθε η πανδημία και η μαζική κοινωνική απομόνωση για να δώσουν νέα ώθηση στη φωνητική χρήση του τηλεφώνου, σταθερού και κινητού.

Άσχετα από το αν πρόκειται για σταθερό ή κινητό τηλέφωνο, η ουσία και η γοητεία της τηλεφωνίας ήταν η ίδια ανέκαθεν. «Λαχταρούμε την ανθρώπινη φωνή», σύμφωνα με τη Τζέσικα Ροζενγουόρσελ της Ομοσπονδιακής Επιτροπής Επικοινωνιών (FCC), της αρμόδιας εποπτικής Αρχής για τα τηλέφωνα, το διαδίκτυο και την τηλεόραση στις ΗΠΑ.

«Εδώ και χρόνια βλέπουμε μία σταθερή μείωση στον χρόνο που οι άνθρωποι περνάνε μιλώντας ο ένας στον άλλο, ιδίως στις ασύρματες συσκευές. Η παραμονή, όμως, τώρα στα σπίτια έχει πυροδοτήσει ξανά την πείνα των ανθρώπων να παραμείνουν συνδεδεμένοι φωνητικά», ανέφερε ο Κάιλ Μάλαντι, επικεφαλής Τεχνολογίας της Verizon.

Η αύξηση στις φωνητικές κλήσεις αφορά τόσο την προσωπική όσο και την επιχειρηματική χρήση, σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο τεχνολογίας της ΑΤ&Τ, Κρις Σάμπαρ. «Η φωνή είναι η νέα εφαρμογή “που σκοτώνει”. Είναι μία πραγματική έκπληξη», όπως είπε.

Πριν την πανδημία του κορονοϊού οι ασύρματες κλήσεις κορυφώνονταν στις ώρες αιχμής το πρωί και το απόγευμα, ενώ όταν οι άνθρωποι έφθαναν στα γραφεία ή στα σχολεία, οι κλήσεις μειώνονταν σημαντικά. Σήμερα πια παραμένουν υψηλές καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, ενώ η τηλεφωνική κίνηση παραμένει μεγάλη και τα Σαββατοκύριακα, ακόμη και μεταξύ των νεαρών που έχουν εξοικειωθεί με τις εφαρμογές texting και messaging.

Related posts

H Ηonor δίπλα στον Φιλοζωικό Σύλλογος Ραφήνας – Πικερμίου «Πήγασος»

tele

Η WIND επιβραβεύει τα παιδιά των εργαζομένων της που αριστεύουν

tele

Η Ιαπωνία θα φτιάξει τον μεγαλύτερο ανιχνευτή νετρονίων στον κόσμο

tele

Το ρομπότ που θα γίνει ο φόβος και ο τρόμος των διανομέων!

tele

Για δείτε πόσο τρομακτικές ήταν οι πωλήσεις της Nintendo στην Black Friday

tele

Κορονοϊός: Πώς θα παρακολουθούν Apple και Google τους πάντες για κρούσματα Covid-19

tele

Πέντε ηγέτες της Silicon Valley και τι θα συμβούλευαν τον έφηβο εαυτό τους

tele

To smartphone που έπεσε στη μισή τιμή

tele

Αυτά είναι τα 117 νέα emojis για το 2020

tele

Γευτείτε χωρίς ενοχές και θερμίδες ότι βλέπετε στην οθόνη

tele

H επόμενη γενιά του Digital Key

tele

Η νέα online πρόκληση είναι ό,τι πιο επικίνδυνο για την υγεία

tele