telecomsnews.gr
Image default
NEWS WIND

Η WIND κοντά στους εργαζόμενους και στους πελάτες της

Σε ένα περιβάλλον που όλοι μας ζούμε για πρώτη φορά, το πιο σημαντικό είναι η αλληλεγγύη και η υπευθυνότητα.  H WIND Ελλάς έχοντας ως προτεραιότητα την ασφάλεια και την υγεία των εργαζομένων της αλλά και την αδιάλειπτη προσφορά υπηρεσιών επικοινωνίας στους συνδρομητές της, έχει προχωρήσει από πολύ νωρίς στη λήψη προληπτικών μέτρων για να αντιμετωπίσει την εξάπλωση του κορωνοϊού. (COVID_19).

Κρατώντας τους Εργαζόμενους της Ασφαλείς

Η εταιρεία ξεκινώντας από τις 3 Μαρτίου είναι δίπλα στους εργαζόμενους της και στις οικογένειές τους για οτιδήποτε χρειαστεί, με συνεχή ενημέρωση και αυστηρά μέτρα πρόληψης όπως: συχνή απολύμανση των χώρων εργασίας, ατομικές μάσκες και αντισηπτικά, 14ήμερη παραμονή εκτός γραφείου ανθρώπων που έχουν ταξιδέψει στο εξωτερικό,  αναστολή όλων των επαγγελματικών ταξιδιών, περιορισμό πολυπληθών συγκεντρώσεων, τηλεργασία κ.ά.

Από τις 3 Μαρτίου το 50% των εργαζομένων της εργαζόταν ήδη εκ περιτροπής από το σπίτι, ενώ προχθές ανακοίνωσε στους ανθρώπους της πως από την Δευτέρα 16/3 και για την επόμενη περίοδο ξεκινά σχεδόν καθολική (άνω του 90%) εξ’ αποστάσεως εργασία (τηλεργασία) με πρωταρχικό στόχο να προστατεύσει προληπτικά τους ίδιους, αλλά και να συμβάλει στην εθνική προσπάθεια για επιβράδυνση της εξάπλωσης του κορωνοϊού COVID_19 στη χώρα μας.

Αξιοποιώντας την τεχνολογία, η WIND έχει διασφαλίσει ότι και με την εξ’ αποστάσεως εργασία θα συνεχίσει να προσφέρει απρόσκοπτα στους πελάτες της τις υψηλού επιπέδου τηλεπικοινωνιακές της υπηρεσίες.

Δίκτυο και Συνδεσιμότητα

Η Εταιρεία αναγνωρίζει ότι οι πελάτες της βασίζονται στο δίκτυό της  για να διασφαλίσουν την επικοινωνία τους με την οικογένεια, τους αγαπημένους αλλά και τους παρόχoυς υπηρεσιών. To Εθνικό Κέντρο Διαχείρισης Δικτύου της WIND λειτουργεί 24 ώρες την ημέρα, επτά ημέρες την εβδομάδα για να παρακολουθεί την αδιάλειπτη λειτουργία του δικτύου, διασφαλίζοντας πως κάθε συνδρομητής θα λαμβάνει τις καλύτερες δυνατές υπηρεσίες επικοινωνίας , ακόμη και σε αναμενόμενες ώρες με μεγαλύτερη κίνηση.

Επιπλέον ένας μεγάλος αριθμός τεχνικών είναι σε θέση να ανταποκριθεί γρήγορα σε οποιαδήποτε τεχνικά  ζητήματα προκύψουν.

Με αποφασιστικότητα, ευελιξία και σχεδιασμό η WIND βρίσκεται δίπλα στους εργαζόμενους, στους συνεργάτες και στους συνδρομητές της για να αντιμετωπίσουν την δύσκολη αυτή περίοδο.  #μένουμεσπίτι  #είμαστεμαζί

Related posts

Με θετικό πρόσημο κλείνει τη χρονιά η Vodafone

NEWSROOM

Οι 16 «φυλές» του κορωνοϊού: Από τους αρνητές και τους εκμεταλλευτές μέχρι τους «πολεμιστές»

NEWSROOM

PlayStation 5: Σε συναγερμό η Sony – Tι έχει συμβεί

NEWSROOM

Πούτιν: Ρωσία και Ευρώπη πρέπει να συζητήσουν έντιμα και χωρίς τις φοβίες του παρελθόντος

NEWSROOM

Eurostat: Περισσότερες οι γυναίκες από τους άνδρες στην επιστήμη-τεχνολογία

NEWSROOM

Twitter: Συμβουλές για ένα πετυχημένο προφίλ

NEWSROOM

WIND: 5G ROAMING σε 28 χώρες

NEWSROOM

Τα 229 έφτασαν τα κρούσματα μεταλλάξεων κορωνοϊού στην Ελλάδα

NEWSROOM

Facebook: Παραδοχή ήττας στην αλλαγή πολιτικής χρήσης του WhatsApp

NEWSROOM

Το Ινστιτούτο Ρόμπερτ Κοχ προειδοποιεί: Ο ιός γίνεται πιο επικίνδυνος- Δέχεται ώθηση με τις μεταλλάξεις

NEWSROOM

Renders του Huawei P50 Pro+ αποκαλύπτουν πλήρως την κάμερα και το design

NEWSROOM

Δυνατή πρόταση το Redmi K50S Pro με 200MP κύρια, 5.000mAh μπαταρία, 120Hz OLED, και άλλα

NEWSROOM