telecomsnews.gr
Image default
NEWS WIND

Η WIND κοντά στους εργαζόμενους και στους πελάτες της

Σε ένα περιβάλλον που όλοι μας ζούμε για πρώτη φορά, το πιο σημαντικό είναι η αλληλεγγύη και η υπευθυνότητα.  H WIND Ελλάς έχοντας ως προτεραιότητα την ασφάλεια και την υγεία των εργαζομένων της αλλά και την αδιάλειπτη προσφορά υπηρεσιών επικοινωνίας στους συνδρομητές της, έχει προχωρήσει από πολύ νωρίς στη λήψη προληπτικών μέτρων για να αντιμετωπίσει την εξάπλωση του κορωνοϊού. (COVID_19).

Κρατώντας τους Εργαζόμενους της Ασφαλείς

Η εταιρεία ξεκινώντας από τις 3 Μαρτίου είναι δίπλα στους εργαζόμενους της και στις οικογένειές τους για οτιδήποτε χρειαστεί, με συνεχή ενημέρωση και αυστηρά μέτρα πρόληψης όπως: συχνή απολύμανση των χώρων εργασίας, ατομικές μάσκες και αντισηπτικά, 14ήμερη παραμονή εκτός γραφείου ανθρώπων που έχουν ταξιδέψει στο εξωτερικό,  αναστολή όλων των επαγγελματικών ταξιδιών, περιορισμό πολυπληθών συγκεντρώσεων, τηλεργασία κ.ά.

Από τις 3 Μαρτίου το 50% των εργαζομένων της εργαζόταν ήδη εκ περιτροπής από το σπίτι, ενώ προχθές ανακοίνωσε στους ανθρώπους της πως από την Δευτέρα 16/3 και για την επόμενη περίοδο ξεκινά σχεδόν καθολική (άνω του 90%) εξ’ αποστάσεως εργασία (τηλεργασία) με πρωταρχικό στόχο να προστατεύσει προληπτικά τους ίδιους, αλλά και να συμβάλει στην εθνική προσπάθεια για επιβράδυνση της εξάπλωσης του κορωνοϊού COVID_19 στη χώρα μας.

Αξιοποιώντας την τεχνολογία, η WIND έχει διασφαλίσει ότι και με την εξ’ αποστάσεως εργασία θα συνεχίσει να προσφέρει απρόσκοπτα στους πελάτες της τις υψηλού επιπέδου τηλεπικοινωνιακές της υπηρεσίες.

Δίκτυο και Συνδεσιμότητα

Η Εταιρεία αναγνωρίζει ότι οι πελάτες της βασίζονται στο δίκτυό της  για να διασφαλίσουν την επικοινωνία τους με την οικογένεια, τους αγαπημένους αλλά και τους παρόχoυς υπηρεσιών. To Εθνικό Κέντρο Διαχείρισης Δικτύου της WIND λειτουργεί 24 ώρες την ημέρα, επτά ημέρες την εβδομάδα για να παρακολουθεί την αδιάλειπτη λειτουργία του δικτύου, διασφαλίζοντας πως κάθε συνδρομητής θα λαμβάνει τις καλύτερες δυνατές υπηρεσίες επικοινωνίας , ακόμη και σε αναμενόμενες ώρες με μεγαλύτερη κίνηση.

Επιπλέον ένας μεγάλος αριθμός τεχνικών είναι σε θέση να ανταποκριθεί γρήγορα σε οποιαδήποτε τεχνικά  ζητήματα προκύψουν.

Με αποφασιστικότητα, ευελιξία και σχεδιασμό η WIND βρίσκεται δίπλα στους εργαζόμενους, στους συνεργάτες και στους συνδρομητές της για να αντιμετωπίσουν την δύσκολη αυτή περίοδο.  #μένουμεσπίτι  #είμαστεμαζί

Related posts

Θεοχάρης (υπ. Τουρισμού): Η συμφωνία με το Ισραήλ υπόδειγμα της στρατηγικής μας

NEWSROOM

Sony Xperia 10 III: Ανακοινώθηκε επίσημα με τιμή κάπου στα 360 ευρώ στην Ευρώπη

NEWSROOM

Χρειάζονται 40+ ώρες για να φτιαχτεί το γυαλί της πλάτης του Oppo Find X3 Pro

NEWSROOM

Gov.gr – Ψηφιοποιείται η έκδοση πιστοποιητικού καιρικών συνθηκών

NEWSROOM

Πραξικόπημα σε εξέλιξη στη Μιανμάρ- Στρατιώτες μπροστά στο δημαρχείο της Γιανγκόν

NEWSROOM

Dark Web: Το «σκοτεινό» δίκτυο κάτω από το ίντερνετ που χρησιμοποιούμε όλοι

NEWSROOM

Ψηφιακή διακυβέρνηση: Ενιαίο Πιστοποιητικό Δικαστικής Φερεγγυότητας μέσω του gov.gr

NEWSROOM

Επιτέλους, τα Windows 10 βρίσκονται σε περισσότερα PCs σε σχέση με τα Windows 7

tele

Η Norton σε συζητήσεις εξαγοράς της Avast

NEWSROOM

Ο Τραμπ απένειμε χάρη στον Μπάνον- Ποιοι άλλοι πήραν «συγχωροχάρτι»

NEWSROOM

Παραμένει απειλητική η πανδημία, αλλά ευρωπαϊκές χώρες χαλαρώνουν τα μέτρα κατά κορωνοϊού

NEWSROOM

Επιβεβαιώθηκε η 64MP Sony IMX682 του Realme GT Neo και δημοσιεύθηκαν δείγματα

NEWSROOM