telecomsnews.gr
Image default
NEWS WIND

Η WIND κοντά στους εργαζόμενους και στους πελάτες της

Σε ένα περιβάλλον που όλοι μας ζούμε για πρώτη φορά, το πιο σημαντικό είναι η αλληλεγγύη και η υπευθυνότητα.  H WIND Ελλάς έχοντας ως προτεραιότητα την ασφάλεια και την υγεία των εργαζομένων της αλλά και την αδιάλειπτη προσφορά υπηρεσιών επικοινωνίας στους συνδρομητές της, έχει προχωρήσει από πολύ νωρίς στη λήψη προληπτικών μέτρων για να αντιμετωπίσει την εξάπλωση του κορωνοϊού. (COVID_19).

Κρατώντας τους Εργαζόμενους της Ασφαλείς

Η εταιρεία ξεκινώντας από τις 3 Μαρτίου είναι δίπλα στους εργαζόμενους της και στις οικογένειές τους για οτιδήποτε χρειαστεί, με συνεχή ενημέρωση και αυστηρά μέτρα πρόληψης όπως: συχνή απολύμανση των χώρων εργασίας, ατομικές μάσκες και αντισηπτικά, 14ήμερη παραμονή εκτός γραφείου ανθρώπων που έχουν ταξιδέψει στο εξωτερικό,  αναστολή όλων των επαγγελματικών ταξιδιών, περιορισμό πολυπληθών συγκεντρώσεων, τηλεργασία κ.ά.

Από τις 3 Μαρτίου το 50% των εργαζομένων της εργαζόταν ήδη εκ περιτροπής από το σπίτι, ενώ προχθές ανακοίνωσε στους ανθρώπους της πως από την Δευτέρα 16/3 και για την επόμενη περίοδο ξεκινά σχεδόν καθολική (άνω του 90%) εξ’ αποστάσεως εργασία (τηλεργασία) με πρωταρχικό στόχο να προστατεύσει προληπτικά τους ίδιους, αλλά και να συμβάλει στην εθνική προσπάθεια για επιβράδυνση της εξάπλωσης του κορωνοϊού COVID_19 στη χώρα μας.

Αξιοποιώντας την τεχνολογία, η WIND έχει διασφαλίσει ότι και με την εξ’ αποστάσεως εργασία θα συνεχίσει να προσφέρει απρόσκοπτα στους πελάτες της τις υψηλού επιπέδου τηλεπικοινωνιακές της υπηρεσίες.

Δίκτυο και Συνδεσιμότητα

Η Εταιρεία αναγνωρίζει ότι οι πελάτες της βασίζονται στο δίκτυό της  για να διασφαλίσουν την επικοινωνία τους με την οικογένεια, τους αγαπημένους αλλά και τους παρόχoυς υπηρεσιών. To Εθνικό Κέντρο Διαχείρισης Δικτύου της WIND λειτουργεί 24 ώρες την ημέρα, επτά ημέρες την εβδομάδα για να παρακολουθεί την αδιάλειπτη λειτουργία του δικτύου, διασφαλίζοντας πως κάθε συνδρομητής θα λαμβάνει τις καλύτερες δυνατές υπηρεσίες επικοινωνίας , ακόμη και σε αναμενόμενες ώρες με μεγαλύτερη κίνηση.

Επιπλέον ένας μεγάλος αριθμός τεχνικών είναι σε θέση να ανταποκριθεί γρήγορα σε οποιαδήποτε τεχνικά  ζητήματα προκύψουν.

Με αποφασιστικότητα, ευελιξία και σχεδιασμό η WIND βρίσκεται δίπλα στους εργαζόμενους, στους συνεργάτες και στους συνδρομητές της για να αντιμετωπίσουν την δύσκολη αυτή περίοδο.  #μένουμεσπίτι  #είμαστεμαζί

Related posts

Νέα έκτακτα μέτρα στη Γαλλία- Σφραγίζει τα σύνορά της με χώρες εκτός ΕΕ

NEWSROOM

Τα Oppo Find X3 Pro, Lite και Neo κυκλοφορούν 14 Απριλίου, έναν μήνα πριν η παρουσίαση

NEWSROOM

Νέοι κύκλοι στις Ψηφιακές Ακαδημίες του Cyber Security International Institute και της Eurolife FFH

NEWSROOM

13 επί πληρωμή παιχνίδια εντελώς δωρεάν στο Android για λίγο διάστημα

NEWSROOM

Επιστρεπτέα Προκαταβολή 6: Έως 22 Φεβρουαρίου η υποβολή αιτήσεων

NEWSROOM

Οι τέσσερις τρόποι για ανάκαμψη μετά τον COVID

NEWSROOM

Έρχεται το Google Pixel Fold στα τέλη του 2021 με αρχές του 2022

NEWSROOM

Έκτακτη ενημέρωση WIND: Προσφορά δωρεάν χρόνου ομιλίας για τους συνδρομητές στις πληγείσες περιοχές της Αττικής

tele

Eurolife FFH: Ο απολογισμός των εκπαιδευτικών δράσεων το 2020

NEWSROOM

ΔΕΔΔΗΕ: Αυτοί είναι οι 14 δήμοι με προβλήματα ηλεκτροδότησης λόγω της «Μήδειας»

NEWSROOM

Παπαδημητρίου στο SPORT24: «Θα βγουν και άλλες Σοφίες» 

NEWSROOM

Accenture Technology Vision 2021: Οι «πρωτοπόροι της αλλαγής» θα καθορίσουν το μέλλον

NEWSROOM