telecomsnews.gr
Image default
MARKET VODAFONE

Η Vodafone γιορτάζει την Παγκόσμια Ημέρα Τηλεπικοινωνιών

Φέτος η Vodafone γιορτάζει την Παγκόσμια Ημέρα Τηλεπικοινωνιών και τους ανθρώπους της που αναπτύσσουν δίκτυα, υπηρεσίες και καινοτόμες εφαρμογές, ανοίγοντας το δρόμο για την ψηφιακή κοινωνία του μέλλοντος. Οι εργαζόμενοι της Vodafone Ελλάδας και των συνεργατών της – σε καταστήματα, τηλεφωνικά κέντρα, ομάδες τεχνολογίας, κεντρικές υπηρεσίες και γραφεία – εργάστηκαν «ψηφιακά» και έμειναν στην πρώτη γραμμή κατά τη διάρκεια των τελευταίων μηνών ώστε #μαζί να συνεχίσουμε να είμαστε συνδεδεμένοι και να παραμένουμε ασφαλείς, χάρη στα αξιόπιστα δίκτυα και τις τεχνολογίες της εταιρίας.

Αξίζει να σημειωθεί ότι για πρώτη φορά στην ιστορία της λειτουργίας της εταιρίας το κέντρο επίβλεψης του δικτύου (NMC) δούλεψε απρόσκοπτα και αποτελεσματικά από το σπίτι επί επτά εβδομάδες. Επίσης η ενίσχυση του δικτύου απομακρυσμένης πρόσβασης της εταιρίας μέσω VPN επέτρεψε και τη μεταφορά του κέντρου εξυπηρέτησης πελατών σε εργασία από το σπίτι και την αποτελεσματική υποστήριξη των πελατών σε μια κρίσιμη περίοδο.

Έτσι, όχι μόνο υποστηρίχθηκαν οι συνθήκες απομακρυσμένης λειτουργίας της εταιρίας αλλά και εκατομμύρια πολίτες έμειναν συνδεδεμένοι με όλα όσα είναι σημαντικά για εκείνους, συνεχίζοντας την εργασία και εκπαίδευσή τους από το σπίτι και απολαμβάνοντας περισσότερη επικοινωνία, ποιοτικές επιλογές ψυχαγωγίας για όλη την οικογένεια, νέες ψηφιακές εφαρμογές και δυνατότητες.

Κάποια βασικά χαρακτηριστικά των υπηρεσιών που υποστηρίχθηκαν και των τάσεων που καταγράφηκαν την περίοδο αυτή χάρη στις ομάδες της Vodafone είναι:

35.032.083 SMS στάλθηκαν μέσω του δικτύου της Vodafone στο 13033


1.440.000 μαθητές και εκπαιδευτικοί δημοτικού, γυμνασίου και λυκείου δημόσιας εκπαίδευσης υποστηρίχθηκαν μέσω του προγράμματος ένταξης στην ψηφιακή εκπαίδευση


Χιλιάδες επιχειρήσεις εργάστηκαν από απόσταση χάρη στα δίκτυα κινητής και σταθερής της Vodafone και τις λύσεις Vodafone Smart Working, Mobile Broadband, VDSL, ενώ πραγματοποιήθηκαν εκατοντάδες αναβαθμίσεις σε εταιρικά κυκλώματα οπτικών ινών


100.000 μοναδικοί χρήστες παρακολούθησαν τα video της Ομάδας Ready με ψηφιακά tips και οδηγίες για ηλεκτρονικές συναλλαγές και εφαρμογές εξυπηρέτησης πολιτών, όπως η λειτουργία του 13033, του 112, η χρήση του Vodafone Smart Working και η ολοκλήρωση βασικών συναλλαγών, μέσω των ψηφιακών καναλιών εξυπηρέτησης της Vodafone


100.000 νέοι χρήστες κατέβασαν τις εφαρμογές My Vodafone και My CU και εξυπηρετήθηκαν μέσω αυτών


27.134 δωρεάν κλήσεις στις γραμμές ενημέρωσης ΕΟΔΥ 10306, ψυχοκοινωνικής στήριξης 1135 και βοήθειας 1110


2100 εργαζόμενοι στα νοσοκομεία ΣΩΤΗΡΙΑ και ΑΧΕΠΑ υποστηρίχτηκαν με δωρεάν εξοπλισμό και επικοινωνία


Έως και 65% αύξηση χωρητικότητας δικτύου για την εξυπηρέτηση των αυξημένων αναγκών


300% αύξηση του ανθρώπινου δυναμικού στο virtual shop για κάλυψη αυξημένων αναγκών επικοινωνίας και παροχή εξειδικευμένων συμβουλών από την Ομάδα Ready


28% αύξηση στις εισερχόμενες κλήσεις στην εξυπηρέτηση πελατών στο δεύτερο δεκαπενθήμερο του Μαρτίου


30% έως 70% αύξηση στις ψηφιακές συναλλαγές που υποστηρίχθηκαν στα κανάλια εξυπηρέτησης της Vodafone


100% των καταστημάτων Vodafone σε λειτουργία με ειδικό ωράριο κατά τη διάρκεια της καραντίνας


1100 μεταφορές ηλεκτρονικού εξοπλισμού και εξοπλισμού γραφείου πραγματοποιήθηκαν στα σπίτια των εργαζομένων για υποστήριξη της τηλεργασίας

«Οι άνθρωποι της Vodafone εργάστηκαν αδιάκοπα ώστε όλοι #μαζί να μπορούμε να εκπαιδευόμαστε, να εργαζόμαστε, να επικοινωνούμε, μένοντας παράλληλα ασφαλείς. Φρόντισαν όχι μόνο για την απομακρυσμένη εργασία σε μεγάλη κλίμακα στην ίδια την εταιρία μας, την τήρηση εκτεταμένων μέτρων υποστήριξης, υγείας και ασφάλειας, αλλά και για την απρόσκοπτη λειτουργία των δικτύων, τη διάθεση ψηφιακών λύσεων και την υποστήριξη των πελατών μας. Εξασφάλισαν την απρόσκοπτη σύνδεσή τους με υπηρεσίες, φορείς, προϊόντα και κάλυψαν τις σύγχρονες ανάγκες τους για ψηφιακή εργασία, εκπαίδευση και σύνδεση με υπηρεσίες προς τον πολίτη. Στη Vodafone παραμένουμε σε ετοιμότητα και συνεχίζουμε με τα δίκτυα και τις υπηρεσίες μας να στεκόμαστε ως αξιόπιστος σύμμαχος για τον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεων, την επανεκκίνηση της οικονομίας και τη στήριξη των πιο ευάλωτων πολιτών», δήλωσε ο Λάμπρος Ίσκος, Διευθυντής Τεχνολογίας της Vodafone Ελλάδας.

Related posts

Vοdafone Ηοme Double Play Fiber 100 Mbps One Net Fiber: Γρήγορο internet νέας γενιάς για νοικοκυριά και επιχειρήσεις

tele

Vodafone,EE και Lebara οι χειροτερες εταιρειες κινητης τηλεφωνιας στην Αγγλια

tele

Vodafone Giga Network: Με Giga Home και Giga WiFi

tele

Εκπτώσεις έως και -70% στη WIND από σήμερα 1/11

tele

Χρήσιμες συμβουλές για πιο γρήγορη και αξιόπιστη σύνδεση στο Internet

tele

Συνάντηση της ηγεσίας της Deutsche Telekom με τον Κυριάκο Μητσοτάκη

tele

H COSMOTE διπλασιάζει ξανά τα GB στα πακέτα δεδομένων κινητής

tele

Η Conceptum Α.Ε. κλέβει την παράσταση στο Gameathlon 2020 Winter Εdition

tele

Όλα αλλάζουν και γίνονται WIND ONE

tele

Digimon Survive for PS4 and Nintendo Switch Gets First Gameplay Showing Story and Battle

tele

COSMOTE: Απεριόριστα data τις ημέρες του Αυθεντικού Μαραθωνίου της Αθήνας

tele

Το CU Around ανοίγεται σε νέες εμπειρίες μέσα από το Big Bang App

tele