telecomsnews.gr
Image default
TECH

Η Facebook θα συνεργαστεί με την Ray-Ban για την παραγωγή «έξυπνων» γυαλιών

Η Facebook φέρεται να συνάπτει συμφωνία συνεργασίας με την Luxottica, μητρική εταιρεία του brand Ray-Ban, ώστε να μπορέσει να παρουσιάσει καταναλωτικά μοντέλα έξυπνων γυαλιών μέχρι το 2025.

Τα τελευταία δύο χρόνια η
Facebook ανέπτυσσε τα δικά της γυαλιά επαυξημένης πραγματικότητας στις
εγκαταστάσεις των Facebook Reality Labs στο Redmond της πολιτείας
Washington χωρίς ωστόσο το αποτέλεσμα να είναι το επιθυμητό. Σύμφωνα με
το ρεπορτάζ του δικτύου CNBC τα υπό ανάπτυξη έξυπνα γυαλιά έχουν την
κωδική ονομασία Orion και σχεδιάζονται ενσωματώνοντας τεχνολογίες που θα
τους επιτρέψουν να αντικαταστήσουν μελλοντικά τις συσκευές smartphone.

Το
δημοσίευμα αναφέρει ότι τα υπό ανάπτυξη smart glasses θα επιτρέπουν την
πραγματοποίηση τηλεφωνικών κλήσεων, θα προβάλλουν πληροφορίες σε
μικροσκοπικές οθόνες και φυσικά θα επιτρέπουν το live-streaming στα μέσα
κοινωνικής δικτύωσης. Παράλληλα, η Facebook αναπτύσσει και έναν ψηφιακό
βοηθό με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη ο οποίος θα μπορούσε να
εξυπηρετεί τον χρήστη που θα φοράει τα έξυπνα γυαλιά Orion. Επιπρόσθετα,
η εταιρεία πειραματίζεται και με μία συσκευή-δαχτυλίδι που θα επιτρέπει
την καταγραφή δεδομένων μέσω αισθητήρα κίνησης. 

Παρόλο που η
εταιρεία απασχολεί στο Redmond εκατοντάδες άτομα στην ανάπτυξη γυαλιών
επαυξημένης πραγματικότητας εντούτοις δεν έχει κατορθώσει να μειώσει το
μέγεθος των συσκευών σε επίπεδο τέτοιο ώστε να μπορεί αυτή η συσκευή να
καταστεί λειτουργική για τον μέσο χρήστη. Αυτά υποστήριξε στο CNBC
εργαζόμενος της Facebook στις εγκαταστάσεις του Redmond. Παρόλα αυτά το
ρεπορτάζ του αμερικανικού τηλεοπτικού δικτύου αναφέρει ότι ο επικεφαλής
της εταιρείας, Mark Zuckerberg, δείχνει έντονο ενδιαφέρον για το project
και έχει ζητήσει από τον επικεφαλής του τομέα hardware, Andrew
Bosworth, να δοθεί προτεραιότητα σε αυτό.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ανάλογες προτάσεις βρίσκονται ήδη στην αγορά. Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση του HoloLens 2 headset της Microsoft, του Spectacles της εταιρείας Snap (μητρικής εταιρείας του Snapchat) και του Magic Leap One AR της αμερικανικής startup Magic Leap. Στον συγκεκριμένο τομέα φέρεται διατεθειμένη να εισχωρήσει και η Apple ίσως και εντός του επόμενου έτους.  

Τέλος, δεν θα πρέπει να παραλειφθεί η επισήμανση ότι η Luxottica, μητρική εταιρεία των γνωστών brands Ray-Ban και Oakley μεταξύ άλλων, είναι «παλιός» γνώριμος του χώρου της τεχνολογίας. Ήδη από το 2014 η Luxottica είχε συνεργαστεί με την Google στον σχεδιασμό, την ανάπτυξη και την μελλοντική διανομή της συσκευής Google Glass.

-- Η Facebook θα συνεργαστεί με την Ray-Ban για την παραγωγή «έξυπνων» γυαλιών - --.

Related posts

Περισσότερες από 100 εκατομμύρια επιθέσεις σε έξυπνες συσκευές το α΄ εξάμηνο του 2019

tele

ΕΕ: Σχέδια για απαγόρευση χρήσης της τεχνολογίας αναγνώρισης προσώπου σε δημόσιους χώρους

tele

Οι φορτιστές της Blaupunkt διαθέσιμοι και για τα ελληνικά ηλεκτρικά οχήματα

tele

Η έλλειψη ψηφιακών δεξιοτήτων, απειλή για τη μελλοντική ανάπτυξη 

tele

Η LG παρουσίασε το σύστημα IVI με την πλατφόρμα webOS Auto στην IAA 2019

tele

Η γραφειοκρατία κύριο εμπόδιο για πρωτοβουλίες ψηφιακής ασφάλειας

tele

Το ΜΙΤ εκπαιδεύει τα οχήματα χωρίς οδηγό σε ειδικό εξομοιωτή

tele

The best free PS4 games to eat up your time without draining the bank

tele

Οι αποστολές συσκευών Internet of Things θα ξεπεράσουν σύντομα εκείνες των smartphones

tele

Ακαδημία ρομποτικής από το Πολιτιστικό Πάρκο

tele

Επιθέσεις με κακόβουλο λογισμικό και εναντίον των «έξυπνων» σπιτιών

tele

Renault και Nissan συνεργάζονται με την Google για τα οχήματα χωρίς οδηγό

tele