telecomsnews.gr
Image default
TECH

Η Facebook θα συνεργαστεί με την Ray-Ban για την παραγωγή «έξυπνων» γυαλιών

Η Facebook φέρεται να συνάπτει συμφωνία συνεργασίας με την Luxottica, μητρική εταιρεία του brand Ray-Ban, ώστε να μπορέσει να παρουσιάσει καταναλωτικά μοντέλα έξυπνων γυαλιών μέχρι το 2025.

Τα τελευταία δύο χρόνια η
Facebook ανέπτυσσε τα δικά της γυαλιά επαυξημένης πραγματικότητας στις
εγκαταστάσεις των Facebook Reality Labs στο Redmond της πολιτείας
Washington χωρίς ωστόσο το αποτέλεσμα να είναι το επιθυμητό. Σύμφωνα με
το ρεπορτάζ του δικτύου CNBC τα υπό ανάπτυξη έξυπνα γυαλιά έχουν την
κωδική ονομασία Orion και σχεδιάζονται ενσωματώνοντας τεχνολογίες που θα
τους επιτρέψουν να αντικαταστήσουν μελλοντικά τις συσκευές smartphone.

Το
δημοσίευμα αναφέρει ότι τα υπό ανάπτυξη smart glasses θα επιτρέπουν την
πραγματοποίηση τηλεφωνικών κλήσεων, θα προβάλλουν πληροφορίες σε
μικροσκοπικές οθόνες και φυσικά θα επιτρέπουν το live-streaming στα μέσα
κοινωνικής δικτύωσης. Παράλληλα, η Facebook αναπτύσσει και έναν ψηφιακό
βοηθό με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη ο οποίος θα μπορούσε να
εξυπηρετεί τον χρήστη που θα φοράει τα έξυπνα γυαλιά Orion. Επιπρόσθετα,
η εταιρεία πειραματίζεται και με μία συσκευή-δαχτυλίδι που θα επιτρέπει
την καταγραφή δεδομένων μέσω αισθητήρα κίνησης. 

Παρόλο που η
εταιρεία απασχολεί στο Redmond εκατοντάδες άτομα στην ανάπτυξη γυαλιών
επαυξημένης πραγματικότητας εντούτοις δεν έχει κατορθώσει να μειώσει το
μέγεθος των συσκευών σε επίπεδο τέτοιο ώστε να μπορεί αυτή η συσκευή να
καταστεί λειτουργική για τον μέσο χρήστη. Αυτά υποστήριξε στο CNBC
εργαζόμενος της Facebook στις εγκαταστάσεις του Redmond. Παρόλα αυτά το
ρεπορτάζ του αμερικανικού τηλεοπτικού δικτύου αναφέρει ότι ο επικεφαλής
της εταιρείας, Mark Zuckerberg, δείχνει έντονο ενδιαφέρον για το project
και έχει ζητήσει από τον επικεφαλής του τομέα hardware, Andrew
Bosworth, να δοθεί προτεραιότητα σε αυτό.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ανάλογες προτάσεις βρίσκονται ήδη στην αγορά. Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση του HoloLens 2 headset της Microsoft, του Spectacles της εταιρείας Snap (μητρικής εταιρείας του Snapchat) και του Magic Leap One AR της αμερικανικής startup Magic Leap. Στον συγκεκριμένο τομέα φέρεται διατεθειμένη να εισχωρήσει και η Apple ίσως και εντός του επόμενου έτους.  

Τέλος, δεν θα πρέπει να παραλειφθεί η επισήμανση ότι η Luxottica, μητρική εταιρεία των γνωστών brands Ray-Ban και Oakley μεταξύ άλλων, είναι «παλιός» γνώριμος του χώρου της τεχνολογίας. Ήδη από το 2014 η Luxottica είχε συνεργαστεί με την Google στον σχεδιασμό, την ανάπτυξη και την μελλοντική διανομή της συσκευής Google Glass.

-- Η Facebook θα συνεργαστεί με την Ray-Ban για την παραγωγή «έξυπνων» γυαλιών - --.

Related posts

Τηλεσκόπιο Hubble: Ποια φωτογραφία «τράβηξε» την ημέρα που γεννήθηκες;

tele

Τεχνητή Νοημοσύνη στην Κίνα βρίσκει τον δολοφόνο

tele

H Microsoft ανακοινώνει 7 νέα projects για τα άτομα με ειδικές ανάγκες

tele

Έλον Μασκ: Σχέδια για αποστολή ενός εκατομμυρίου αποίκων στον Άρη ως το 2050

tele

AI: Τι πιστεύουν οι Έλληνες, ποια τα οφέλη για τις ελληνικές επιχειρήσεις

tele

H IBM βάζει την Τεχνητή Νοημοσύνη στη μάχη ενάντια στον καρκίνο του μαστού

tele

Περισσότερο θορυβώδη ηλεκτρικά οχήματα θέλει η Ευρώπη

tele

Vodafone: Νέες Smart City υπηρεσίες για τον ψηφιακό μετασχηματισμό των πόλεων

tele

Vodafone Smart Track: Μείωση κόστους και καλύτερη εποπτεία στόλου οχημάτων

tele

Υπηρεσία IoT για τη διαχείριση εταιρικών οχημάτων και στόλων από την Cosmote

tele

Μειωμένη εμπιστοσύνη στην προστασία προσωπικών δεδομένων με Τεχνητή Νοημοσύνη

tele

Το ΜΙΤ εκπαιδεύει τα οχήματα χωρίς οδηγό σε ειδικό εξομοιωτή

tele