telecomsnews.gr
Image default
TECH

Η Facebook θα συνεργαστεί με την Ray-Ban για την παραγωγή «έξυπνων» γυαλιών

Η Facebook φέρεται να συνάπτει συμφωνία συνεργασίας με την Luxottica, μητρική εταιρεία του brand Ray-Ban, ώστε να μπορέσει να παρουσιάσει καταναλωτικά μοντέλα έξυπνων γυαλιών μέχρι το 2025.

Τα τελευταία δύο χρόνια η
Facebook ανέπτυσσε τα δικά της γυαλιά επαυξημένης πραγματικότητας στις
εγκαταστάσεις των Facebook Reality Labs στο Redmond της πολιτείας
Washington χωρίς ωστόσο το αποτέλεσμα να είναι το επιθυμητό. Σύμφωνα με
το ρεπορτάζ του δικτύου CNBC τα υπό ανάπτυξη έξυπνα γυαλιά έχουν την
κωδική ονομασία Orion και σχεδιάζονται ενσωματώνοντας τεχνολογίες που θα
τους επιτρέψουν να αντικαταστήσουν μελλοντικά τις συσκευές smartphone.

Το
δημοσίευμα αναφέρει ότι τα υπό ανάπτυξη smart glasses θα επιτρέπουν την
πραγματοποίηση τηλεφωνικών κλήσεων, θα προβάλλουν πληροφορίες σε
μικροσκοπικές οθόνες και φυσικά θα επιτρέπουν το live-streaming στα μέσα
κοινωνικής δικτύωσης. Παράλληλα, η Facebook αναπτύσσει και έναν ψηφιακό
βοηθό με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη ο οποίος θα μπορούσε να
εξυπηρετεί τον χρήστη που θα φοράει τα έξυπνα γυαλιά Orion. Επιπρόσθετα,
η εταιρεία πειραματίζεται και με μία συσκευή-δαχτυλίδι που θα επιτρέπει
την καταγραφή δεδομένων μέσω αισθητήρα κίνησης. 

Παρόλο που η
εταιρεία απασχολεί στο Redmond εκατοντάδες άτομα στην ανάπτυξη γυαλιών
επαυξημένης πραγματικότητας εντούτοις δεν έχει κατορθώσει να μειώσει το
μέγεθος των συσκευών σε επίπεδο τέτοιο ώστε να μπορεί αυτή η συσκευή να
καταστεί λειτουργική για τον μέσο χρήστη. Αυτά υποστήριξε στο CNBC
εργαζόμενος της Facebook στις εγκαταστάσεις του Redmond. Παρόλα αυτά το
ρεπορτάζ του αμερικανικού τηλεοπτικού δικτύου αναφέρει ότι ο επικεφαλής
της εταιρείας, Mark Zuckerberg, δείχνει έντονο ενδιαφέρον για το project
και έχει ζητήσει από τον επικεφαλής του τομέα hardware, Andrew
Bosworth, να δοθεί προτεραιότητα σε αυτό.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ανάλογες προτάσεις βρίσκονται ήδη στην αγορά. Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση του HoloLens 2 headset της Microsoft, του Spectacles της εταιρείας Snap (μητρικής εταιρείας του Snapchat) και του Magic Leap One AR της αμερικανικής startup Magic Leap. Στον συγκεκριμένο τομέα φέρεται διατεθειμένη να εισχωρήσει και η Apple ίσως και εντός του επόμενου έτους.  

Τέλος, δεν θα πρέπει να παραλειφθεί η επισήμανση ότι η Luxottica, μητρική εταιρεία των γνωστών brands Ray-Ban και Oakley μεταξύ άλλων, είναι «παλιός» γνώριμος του χώρου της τεχνολογίας. Ήδη από το 2014 η Luxottica είχε συνεργαστεί με την Google στον σχεδιασμό, την ανάπτυξη και την μελλοντική διανομή της συσκευής Google Glass.

-- Η Facebook θα συνεργαστεί με την Ray-Ban για την παραγωγή «έξυπνων» γυαλιών - --.

Related posts

Ο Exynos Auto 8890 της Samsung στο Σύστημα Ψυχαγωγίας των αυτοκινήτων Audi

tele

Barphone: Ολοκληρωμένες λύσεις επικοινωνίας για εργασία από απόσταση

tele

Η SpaceX θα επιχειρήσει επανδρωμένη πτήση στον Άρη σε τέσσερα έως έξι χρόνια

tele

Είσοδος στην ανερχόμενη αγορά της ηλεκτροκίνησης για την Globalsat

tele

Οι «έξυπνες» και πιο αποδοτικές πόλεις βελτιώνουν την καθημερινή μετακίνηση

tele

O Elon Musk θέλει να μεταφέρει τη μουσική απευθείας μέσα στον εγκέφαλό μας…

tele

Bridgestone και Microsoft δημιουργούν ένα έξυπνο σύστημα παρακολούθησης ελαστικών

tele

H Microsoft προτείνει την αποθήκευση δεδομένων στο γυαλί

tele

H Intel μαθαίνει στους υπολογιστές να μυρίζουν

tele

H Apple εξακολουθεί να ενδιαφέρεται για την αυτοκίνηση

tele

Ελληνική startup λανσάρει σύστημα παρακολούθησης ασθενών με Πάρκινσον

tele

Το Viva Smartscooter θέλει να αλλάξει τις αστικές μετακινήσεις

tele