telecomsnews.gr
Image default
APPLE

Η Apple ενισχύει την ιδιωτικότητα στην iOS 14 την στιγμή που η Facebook βρίσκεται σε πανικό

Ένα από τα σημαντικά χαρακτηριστικά στην προστασία της ιδιωτικότητας που φέρνει η iOS 14 είναι μια νέα επιλογή που επιτρέπει στους χρήστες να απενεργοποιούν τον εντοπισμό τους μεταξύ διαφορετικών εφαρμογών. Η Facebook κατά την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων της τον προηγούμενο μήνα τόνισε πως αυτό το χαρακτηριστικό μπορεί να έχει επιπτώσεις στα κέρδη που έχει από τις διαφημίσεις.

Νέο δημοσίευμα από το The Information δίνει περισσότερες πληροφορίες πάνω σε αυτό.

Εκπρόσωποι της Facebook είχαν συνάντηση με mobile game εταιρείες για να συζητήσουν πάνω στις αλλαγές αυτές που φέρνει η iOS 14. Οι gaming εταιρείες είναι από τους βασικούς συνεργάτες διαφήμισης της Facebook και αυτές οι συναντήσεις έχουν να κάνουν με την εταιρεία να ακούσει τις ανησυχίες τους.

Το πιο πιθανό σενάριο είναι πως οι gaming εταιρείες θα ξοδέψουν λιγότερα χρήματα σε διαφημίσεις εντός των εφαρμογών μιας και χωρίς επαρκή στόχευση του χρήστη δεν θα είναι το ίδιο αποτελεσματικές.

Ενδιαφέρον έχει το γεγονός πως και η ίδια η Apple μπορεί να χάσει κέρδη από την gaming βιομηχανία εξαιτίας αυτών των αλλαγών. Πάρα αυτά η εταιρεία έχει ως σημαία της την ιδιωτικότητα των χρηστών και η επερχόμενη iOS 14 είναι ένα ακόμη παράδειγμα για αυτό.

Η Apple αναφέρει πως οι στοχευμένες διαφημίσεις είναι ευπρόσδεκτες αλλά είναι κάτι που οι ίδιοι οι χρήστες θα πρέπει να έχουν τον έλεγχο.

“Εκπρόσωπος της Apple ανέφερε πως η εταιρεία αναφέρει πως οι στοχευμένες διαφημίσεις είναι ευπρόσδεκτες αλλά θέλει να δώσει τους χρήστες την δυνατότητα επιλογής για αυτές τις διαφημίσεις. Αν κάποιος δεν θέλει να γίνετε καταγραφή ο προγραμματιστής της εφαρμογής θα πρέπει να σεβαστεί αυτή την επιθυμία του. Η Apple θα αφαιρεί εφαρμογές που συνεχίζουν να κάνουν καταγραφή του χρήστη χωρίς ο ίδιος να έχει δώσει την συγκατάθεση του.”

Apple requires app developers to ask for permission before they track you or your device across apps or websites they don’t own in order to target advertising to you, measure your actions due to advertising, or to share your information with data brokers.

Στέφανος Κολοβός

O Στέφανος είναι Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και έχει ένα πραγματικό έρωτα με την Apple. Ασχολείται με την τεχνολογία από μικρό παιδί. Αγαπημένη του συσκευή είναι το Apple Watch του που δεν το αποχωρίζεται ποτέ, ενώ λατρεύει το ποδόσφαιρο και το σινεμά.

Related posts

Κάντε λήψη των iOS 14 iPhone wallpapers

tele

Kuo: 4 νέα OLED iPhones το 2020, iPhone χωρίς Lightning θύρα το 2021

tele

Prosser: iPhone 12 θα λανσαριστεί στις 19 Οκτωβρίου, Pro μοντέλα θα γίνουν διαθέσιμα τον Νοέμβριο

tele

Νέα αξιόπιστη πηγή επιβεβαιώνει πως η Apple φέτος αφαιρεί φορτιστή και EarPods από τις συσκευασίες των iPhone 12

tele

iPhone 11 vs iPhone 11 Pro συγκριτικό: Ποιο να αγοράσετε;

tele

Αυτές είναι οι iPhone συσκευές που θα είναι συμβατές με την iOS 14

tele

Δείτε το πρώτο κινηματογραφικό βίντεο 4K με την τριπλή κάμερα [Video]

tele

Space fantasy wallpapers για το iPhone σας

tele

Αποθέματα iPhone 9 θηκών ξεκίνησαν να φτάνουν στην αλυσίδα Best Buy με ημερομηνία διάθεσης την 5η Απριλίου

tele

375 νέες ψηφιακές απειλές ανά λεπτό στη διάρκεια της πανδημίας του COVID-19

tele

Και τα 3 iPhones του 2020 θα έχουν το πιο ανεπτυγμένο 5G chip της αγοράς

tele

To Macworld υποστηρίζει πως η Apple εξαγόρασε την Xnor.ai για να κάνει την Siri εξυπνότερη

tele