telecomsnews.gr
Image default
NEWS WIND

Η νέα Q βραβεύτηκε στο 8ο E-Business and Social Media Conference

Η WIND βραβεύτηκε για το Rebranding της νέας Q στο 8ο E-Business and Social Media Conference, παρουσιάζοντας πώς ένα προϊόν μπορεί να ζει μόνο στο χώρο του online και να είναι πλήρως επιτυχημένο. Με νέα εικόνα, νέο ύφος και 100% digital, η νέα Q κέρδισε τις εντυπώσεις και το βραβείο «Best Remarketing Campaign», επισφραγίζοντας με τον τρόπο αυτόν την προσπάθεια μιας ομάδας παθιασμένης, με όραμα και καινοτομία.

«Είμαστε περήφανοι που είμαστε Q», δήλωσε ο Νίκος Μαλλιάκας, Head of New Product Development της WIND Ελλάς, «η Q ακολουθώντας τις σύγχρονες ανάγκες του καταναλωτή και τις τάσεις της εποχής, δεν είναι απλά μια ακόμα καρτοκινητή, αλλά ένας ψηφιακός χώρος που φέρνει τους χρήστες κοντά. Η νέα Q και ο ψηφιακός μετασχηματισμός της αλλάζουν δομικά τον τρόπο που εμείς στη WIND βλέπουμε την καρτοκινητή.»

Μέσα από μια σειρά ευφάνταστων διαφημιστικών σποτ που κατακλύζουν το διαδίκτυο, ο κ. Μαλλιάκας παρουσίασε όλα τα νέα, μοναδικά χαρακτηριστικά που έφερε η νέα Q στο κόσμο της καρτοκινητής.

Συγκεκριμένα αναφέρθηκε στα νέα πακέτα καρτοκινητής Κιου Σταρ τα οποία ενεργοποιούνται μια φορά και οι χρήστες ξεγνοιάζουν, απολαμβάνοντας έτσι την απλότητα στη χρήση.  Εκτενής αναφορά έγινε και στο Κονέ, το Refer a Friend σχήμα που πρώτη εισάγει στην καρτοκινητή η Q και οι πιστοί συνδρομητές της αλλά και οι φίλοι τους επιβραβεύονται με δώρα. Το Κιου Σοπ αποτελεί μία ακόμη σημαντική καινοτομία της νέας Q η οποία δημιούργησε το πρώτο ολοκληρωμένο eshop μεταχειρισμένων συσκευών στην Ελλάδα και οι χρήστες μπορούν να βρουν τα πιο hot μεταχειρισμένα κινητά, ελεγμένα, με 6μηνη εγγύηση και δυνατότητα άτοκων δόσεων. Ακόμη, η Q δημιούργησε ένα νέο κανάλι επικοινωνίας για τους φαν της στο Messenger, το Mποτ, όπου οι χρήστες βρίσκουν απαντήσεις σε κάθε απορία τους για τις υπηρεσίες της Q, τα πακέτα και τις δυνατότητές τους εύκολα και γρήγορα. Τέλος, η Q είναι η πρώτη καρτοκινητή που δημιουργεί τη δική της online κοινότητα, το Κομιούνιτι, στο οποίο μπορούν να γίνουν μέλη όλοι όσοι επιθυμούν, να μοιράζονται απόψεις και ιδέες και όλοι μαζί να διαμορφώνουν την Q, να ενημερώνονται και να συμμετέχουν σε εθελοντικές δράσεις και διαγωνισμούς, να δημιουργούν το δικό τους περιεχόμενο και φυσικά να επιβραβεύονται γι’ αυτό.

Με ξεκάθαρο μήνυμα «ΓΙΝΕ Q. Τόσο απλά», η WIND καλεί το κοινό να γνωρίσει τη νέα καμπάνια και να ανακαλύψει μια καινοτόμα εμπειρία καρτοκινητής.

myq.gr

Related posts

Δύο υπερυπολογιστές των ΗΠΑ στην κορυφή

tele

Η Ιαπωνία θα φτιάξει τον μεγαλύτερο ανιχνευτή νετρονίων στον κόσμο

tele

Το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος ενώνει τις δυνάμεις του με την Google

tele

Η Apple σχεδιάζει να τζογάρει 6 δισ. και ν’ αλλάξει τα πάντα στην τηλεόραση

tele

To κόλπο για να μη γυρνάς στο σπίτι αν ξέχασες κάτι στο PC

tele

Nisea: Η νέα εφαρμογή που θα αλλάξει τα δεδομένα για όσους ταξιδέψουν με πλοίο

tele

Το email που πρέπει να στέλνεις κάθε βδομάδα για να νιώθεις πετυχημένος

tele

Βραβείο στην ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική για τη νέα της εφαρμογή

tele

Τα Huawei Masterclasses σε καλούν στον μαγικό κόσμο της mobile φωτογραφίας

tele

Αυτός είναι ο πιο γρήγορης 3D Printer: Τυπώνει «έναν άνθρωπο» μέσα σε λίγες ώρες

tele

To laptop με την μπαταρία που αντέχει μέχρι και 23 ώρες!

tele

Νέα δίκη για την πρώην πρόεδρο της Νότιας Κορέας και τον κληρονόμο της Samsung

tele