telecomsnews.gr
Image default
NEWS

ΔΕΔΔΗΕ: Δήλωση βλάβης μέσα από εφαρμογή για κινητά

Ο Διαχειριστής του Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας παρουσίασε δύο νέες υπηρεσίες για την τηλεφωνική και ηλεκτρονική εξυπηρέτηση του κοινού.

Η πρώτη είναι η εφαρμογή My DEDDiE App για κινητές συσκευές για τη δήλωση βλάβης. Οι πελάτες μπορούν να κατεβάσουν την εφαρμογή στη συσκευή τους (είναι ήδη διαθέσιμη για περιβάλλον Android και σύντομα για iOS) και να δηλώνουν περιστατικά που αφορούν προβλήματα στην ηλεκτροδότησή τους (διακοπή ηλεκτροδότησης, ηλεκτροδότηση υπό μη κανονική τάση, κ.λπ.).

Το νέο app συμπληρώνει την υπηρεσία «Online δήλωση βλάβης», που παρέχει ο ΔΕΔΔΗΕ εδώ και μερικούς μήνες από το site του, στην οποία οι χρήστες καταχωρούν τη βλάβη και στη συνέχεια ενημερώνονται με sms για τον εκτιμώμενο χρόνο ολοκλήρωσης των εργασιών και την πλήρη αποκατάστασή της. Με την εγκατάσταση του νέου app στην κινητή συσκευή τους, οι πελάτες μπορούν, πλέον, με πιο εύκολο και γρήγορο τρόπο να καταχωρήσουν τη βλάβη.

Η δεύτερη υπηρεσία συνίσταται στο ότι οι πελάτες μπορούν, καλώντας όλο το 24ωρο το τηλεφωνικό κέντρο 11500 (ή τον τηλεφωνικό αριθμό 2111900500), να ζητήσουν να τους καλέσει το εξειδικευμένο προσωπικό του ΔΕΔΔΗΕ, αφήνοντας το ονοματεπώνυμό τους και το τηλέφωνο επικοινωνίας τους, έχοντας περιγράψει την υπηρεσία για την οποία θέλουν να εξυπηρετηθούν.

«Με αυτό τον τρόπο εξασφαλίζεται η αμεσότερη επικοινωνία και η αποτελεσματικότερη εξυπηρέτησή τους, καθώς ο αρμόδιος εκπρόσωπος του ΔΕΔΔΗΕ θα μπορέσει να τους καθοδηγήσει, προκειμένου να ικανοποιηθούν ταχύτερα τα αιτήματά τους», αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο Διαχειριστής.

Και προστίθεται: «Η πελατοκεντρική φιλοσοφία του ΔΕΔΔΗΕ στοχεύει στην παροχή όλων των υπηρεσιών του με σύγχρονο και ψηφιοποιημένο τρόπο. Στο πλαίσιο αυτό, συνεχίζει την αναβάθμισή τους, στοχεύοντας στην παροχή ποιοτικής και άμεσης εξυπηρέτησης των πελατών του».

Related posts

Η κίνηση που έβαλε το νέο μεγαλοστέλεχος της Apple στο δρόμο της επιτυχίας

tele

Πώς μια μικρή εταιρία από το Ουισκόνσιν κατάφερε να εξαφανίσει… 1 εκατ. CD

tele

Ρομπότ-μπασκετμπολίστας έβαλε 2020 καλάθια

tele

Από το POKEMON GO μέχρι ένα σύστημα σκίασης

tele

Η WIND συνεχίζει να στηρίζει την εθνική προσπάθεια για την αντιμετώπιση των πρωτόγνωρων συνθηκών λόγω της πανδημίας

tele

Η Huawei Εγκαινιάζει την Ολοκαίνουργια Σειρά Campus Μεταγωγών και Λύσεων CloudEngine S-Series

tele

Η Sony ανακοινώνει νέο super τηλεφακό Zoom

tele

Η HONOR παρουσιάζει το νέο οικοσύστημα της για το «Smart Lifestyle» με έξυπνες οικιακές συσκευές

tele

WIND One Pro: Η επιχείρησή σου είναι όπου είσαι

tele

Αυστηρά μέτρα κατά της παραπληροφόρησης ζητούν μέσα ενημέρωσης και δημοσιογράφοι της Ευρώπης

tele

Σύστημα τεχνητής νοημοσύνης της Google «κοντράρει» τους πιο έμπειρους ακτινολόγους

tele

ΗΟΝΟR 9X LITE 128 GB & ΗΟΝΟR 8S 2020 64GB: Διαθέσιμα τώρα στην Ελληνική Αγορά

tele