telecomsnews.gr
Image default
MARKET

ΓΕΡΜΑΝΟΣ: Προσαρμοστικότητα και ευελιξία το 2020 με τον πελάτη στο επίκεντρο

Προσαρμοστικότητα και ευελιξία επέδειξε το 2020 η εταιρεία ΓΕΡΜΑΝΟΣ, σύμφωνα με όσα ανακοινώθηκαν στο ετήσιο συνέδριο συνεργατών της, που φέτος για πρώτη φορά πραγματοποιήθηκε ψηφιακά. Από τα υπερσύγχρονα studio της Cosmote TV, 2.000 συνεργάτες και εργαζόμενοι των καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ από όλη την Ελλάδα, σε ζωντανή σύνδεση, έκαναν μια αποτίμηση της πολύ ιδιαίτερης χρονιάς που πέρασε και ενημερώθηκαν για τους αναπτυξιακούς στόχους του 2021, θέτοντας πάντα τον πελάτη και τις ανάγκες του στο επίκεντρο.

«Η πανδημία άλλαξε τα πάντα γύρω μας, το περιβάλλον, τις ανάγκες μας, τις συμπεριφορές μας. Στην ΓΕΡΜΑΝΟΣ κινηθήκαμε γρήγορα, σκεφτήκαμε διαφορετικά και δουλέψαμε σαν οικογένεια. Καταφέραμε άμεσα να αλλάξουμε τον τρόπο που επικοινωνούμε, που εξυπηρετούμε, που πουλάμε τα προϊόντα μας. Αποδείξαμε ότι μπορούμε να προσαρμοζόμαστε αποτελεσματικά στις νέες συνθήκες, πάντα, προς όφελος των πελατών μας. Γιατί η αλλαγή είναι στην κουλτούρα μας, είναι στο DNA της ΓΕΡΜΑΝΟΣ. Με κατανόηση, φροντίδα και εμπιστοσύνη θα συνεχίσουμε να επενδύουμε στον πελάτη, βάζοντάς τον στην καρδιά της τεχνολογίας», δήλωσε ο κ. Θανάσης Στράτος, Chief Customer Operations Officer του Ομίλου ΟΤΕ και ευχαρίστησε τους ανθρώπους της ΓΕΡΜΑΝΟΣ για τη σκληρή δουλειά και την αφοσίωσή τους στον πελάτη, παραμένοντας δίπλα του, ακόμα και στα δύσκολα.

Στο συνέδριο συμμετείχε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΟΤΕ, κ. Μιχάλης Τσαμάζ, ο οποίος αναφέρθηκε στη σημαντική συμβολή του Ομίλου ΟΤΕ, των υποδομών του, αλλά και της αλυσίδας ΓΕΡΜΑΝΟΣ στη νέα κανονικότητα, ενώ εξήρε το πάθος των ανθρώπων της.

Οι κκ. Κώστας Βούζας, Διευθυντής BU Retail Ομίλου ΟΤΕ, και Πέτρος Παπαγγέλης, Διευθυντής Δικτύου Καταστημάτων Ομίλου ΟΤΕ, παρουσίασαν στους συνεργάτες τους τα πλάνα και τους στόχους της αλυσίδας για το 2021, δίνοντας έμφαση στη σύγκλιση του ψηφιακού και του φυσικού καταστήματος και την ανάγκη για πελατοκεντρικότητα και καινοτομία.

Το 2020 μια καλή χρονιά για τη ΓΕΡΜΑΝΟΣ

Όπως σημειώθηκε στο συνέδριο, τη χρονιά που πέρασε, τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ προσαρμόστηκαν γρήγορα στις δύσκολες συνθήκες και παρέμειναν ανοιχτά, δίπλα στον πελάτη, καλύπτοντας την αυξημένη ζήτηση για τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες. Η αξία του φυσικού καταστήματος ήταν καθοριστική για την καθημερινότητα των πελατών. Μακριά από την ασφάλεια του σπιτιού τους, και τηρώντας όλα τα μέτρα προστασίας, οι άνθρωποι της ΓΕΡΜΑΝΟΣ έβαλαν πάνω απ’ όλα τον πελάτη και τα θέλω του. Όπως αποδείχτηκε τη χρονιά που πέρασε, παρά τη ραγδαία ανάπτυξη του e-commerce, το φυσικό κατάστημα ήταν, είναι και θα είναι εδώ, γιατί προσφέρει μια ξεχωριστή, ανθρωποκεντρική εμπειρία, μια προσωποποιημένη εξυπηρέτηση. Η ΓΕΡΜΑΝΟΣ επενδύει συνολικά στο ταξίδι του πελάτη (customer journey), με το φυσικό κατάστημα και το e-shop να λειτουργούν συμπληρωματικά.

Παρά τις αντιξοότητες, η ΓΕΡΜΑΝΟΣ συνέχισε απρόσκοπτα τη λειτουργία της και κατόρθωσε να πετύχει τους στόχους της, αντισταθμίζοντας τις απώλειες από το lockdown και τον περιορισμό στην επισκεψιμότητα. Το πέτυχε μέσα από το e-shop της, με τη χρήση ψηφιακών εργαλείων, με κατάλληλες προτάσεις για τους καταναλωτές, αλλά και με δυνατές προσφορές που έτρεξαν καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς και έδωσαν ώθηση στις πωλήσεις. Σημαντικά συνέβαλλαν, η ενέργεια «40 χρόνια, 40 προσφορές» με αφορμή τη συμπλήρωση 40 χρόνων επιτυχημένης πορείας της μάρκας ΓΕΡΜΑΝΟΣ στην ελληνική αγορά, το Black Friday, αλλά και συνολικά η χριστουγεννιάτικη περίοδος.

Σε σχέση με πέρυσι, η ΓΕΡΜΑΝΟΣ πέτυχε ενίσχυση των πωλήσεων των τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών Cosmote σε σταθερή, κινητή και τηλεόραση. Σημαντικά αυξήθηκαν και οι συνδέσεις Cosmote Mobile Internet, καθώς και οι συνδέσεις σταθερού Internet υψηλών ταχυτήτων (VDSL), απαραίτητες στην καθημερινότητα των πολιτών για να μπορούν να επικοινωνούν, να εργάζονται, να μαθαίνουν και να ψυχαγωγούνται. Τέλος, αύξηση σημειώθηκε στις περισσότερες κατηγορίες προϊόντων τεχνολογίας.

Όπως αναφέρθηκε στο συνέδριο, τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ διατήρησαν τη θέση τους ως Νο1 προορισμός για service προϊόντων τεχνολογίας και κινητού . Το 2020, μάλιστα, πάνω από το 55% των επισκευών πραγματοποιήθηκαν άμεσα εντός καταστήματος.

Τέλος, το 2020 το YouTube κανάλι της ΓΕΡΜΑΝΟΣ συνέχισε να προσελκύει το νεανικό κοινό παραμένοντας στην 1η θέση μεταξύ των brands που ασχολούνται με τεχνολογία και τηλεπικοινωνίες, με περισσότερους από 246.000 subscribers.

Related posts

Τα τηλεπικοινωνιακά δίκτυα υπό στενή παρακολούθηση

tele

COSMOTE WiFi: Δωρεάν WiFi σε 1 εκατομμύριο σημεία σε όλη την Ελλάδα

tele

Στην τελική ευθεία για το 5G οι Cosmote, Vodafone και Wind

tele

Έρευνα της Samsung στην Ελλάδα αποκαλύπτει μία νέα κοινότητα χρηστών

tele

Η MLS Innovation Inc ανακοινώνει την είσοδό της στην αγορά των Wearables

tele

COSMOTE: Νέος WiFi εξοπλισμός και ταχύτητες έως 200 Μbps

tele

Google: Νέο εκπαιδευτικό πρόγραμμα για την ασφάλεια των παιδιών στο Διαδίκτυο

tele

Δωρεάν επικοινωνία από τη WIND σε Ζάκυνθο, Κεφαλλονιά, Ιθάκη και Καρδίτσα

tele

ΕΕΤΤ: Η πορεία της ευρυζωνικότητας στην Ελλάδα το α’ εξάμηνο του 2019

tele

Vodafone: Απεριόριστα data και δωρεάν χρόνος ομιλίας για τα προβλήματα δικτύου

tele

WHAT’S UP Student: Επικοινωνία και ψυχαγωγία για τους φοιτήτες

tele

Η Vodafone φιλοδοξεί να αλλάξει το μέλλον της Ελλάδας με το Generation Next

tele