telecomsnews.gr
Image default
NEWS WIND

Αύξηση εσόδων 5% το τρίτο τρίμηνο για τη Wind

Οικονομικά αποτελέσματα Γ’ Τριμήνου 2019 ανακοινώνει σήμερα η WIND Ελλάς, με αύξηση εσόδων και ενίσχυση της πελατειακής βάσης τόσο σε ιδιώτες όσο και σε επιχειρήσεις.

Τα συνολικά έσοδα από υπηρεσίες σημείωσαν ενισχυμένη άνοδο 5% ετησίως, στα € 137,8 εκ. και το προσαρμοσμένο EBITDA αυξήθηκε κατά 8,5% σε ετήσια βάση, στα € 42,3 εκ.

Κύριες οικονομικές και λειτουργικές επιδόσεις Γ’ τριμήνου 2019

• Τα συνολικά έσοδα από υπηρεσίες αυξήθηκαν σε ετήσια βάση κατά 5% και διαμορφώθηκαν στα € 137,8 εκ.

– Τα έσοδα κινητής τηλεφωνίας για το εν λόγω τρίμηνο σημείωσαν ετήσια αύξηση 6,1%, στα € 80,9 εκ.

– Τα έσοδα σταθερής τηλεφωνίας σημείωσαν ετήσια αύξηση 2,3%, στα  € 40,9 εκ.

• Συνολικές επενδύσεις στα € 16,6 εκ.

• Αύξηση 57,4% ετησίως στην κίνηση data στο δίκτυο κινητής, με το 81,2% της κίνησης να πραγματοποιείται με τη χρήση του δικτύου 4G

• Διπλασιασμός της βάσης πελατών Δικτύου Νέας Γενιάς (NGA) σε ετήσια βάση, με διείσδυση 19,8% στη συνολική βάση της σταθερής

• Τα νοικοκυριά με υπηρεσίες σύγκλισης αυξήθηκαν κατά 15,6% σε ετήσια βάση φθάνοντας τα 222.000

• Η WIND VISION προσέλκυσε 13.000 νέους συνδρομητές, διαμορφώνοντας τον συνολικό αριθμό των πελατών της στους 55.000 στο τέλος Σεπτεμβρίου, με διείσδυση 8.9% επί της συνολικής βάσης της σταθερής.

• Στο 96,3% η κάλυψη 4G

• Οι ενεργοποιημένες γραμμές Δικτύου Νέας Γενιάς (NGA) αυξήθηκαν κατά 26.000 στις 243.000 ενώ οι εγκατεστημένες γραμμές είναι 281.000

«Το τρίτο τρίμηνο αξιοποιήσαμε τις ενισχυμένες υποδομές μας και εστιάσαμε περαιτέρω στη σχέση με τους συνδρομητές μας για να επιτύχουμε την υψηλότερη αύξηση εσόδων από το Γ’ τρίμηνο του 2017. Η νέα ολιστική μας προσέγγιση σε θέματα επικοινωνίας, εξυπηρέτησης πελατών και ψυχαγωγίας έχουν ενισχύσει την ανταγωνιστικότητα του Ομίλου και την ικανότητα μας να προσελκύουμε νέους αλλά και να διατηρούμε τους υπάρχοντες πελάτες. Η δυναμική που απορρέει είναι προφανής τόσο στα λειτουργικά όσο και στα οικονομικά αποτελέσματα του τριμήνου. Θα μείνουμε προσηλωμένοι στην υλοποίηση της αναπτυξιακής μας στρατηγικής και στην αξιοποίηση των θετικών προοπτικών για την ελληνική αγορά τηλεπικοινωνιών, με στόχο πάντα την προσφορά υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας στους πελάτες μας.», δήλωσε ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της WIND Ελλάς, Νάσος Ζαρκαλής

Η WIND Ελλάς, κατά τη διάρκεια του Γ’ τριμήνου, συνέχισε να υλοποιεί σημαντικές επενδύσεις στην ελληνική αγορά τηλεπικοινωνιών, ύψους € 16,6 εκ., με σκοπό να υποστηρίξει την ανάπτυξη των στρατηγικών της στόχων και τον μετασχηματισμό της σε έναν οργανισμό με ισχυρές υποδομές. Επιπλέον, η αποτελεσματικότητα της στρατηγικής του δικτύου του Ομίλου αντανακλάται στην ετήσια αύξηση 57,4% στην κίνηση δεδομένων (data) στο δίκτυο κινητής, όπως και στην χρήση του δικτύου 4G, με την κάλυψη πληθυσμού να φθάνει πλέον στο 96,3%.

Τον Οκτώβριο του 2019, ο Όμιλος άντλησε €525 εκατ. από τις διεθνείς κεφαλαιαγορές με την έκδοση πενταετούς ομολόγου. Η επιτυχημένη έκδοση ομολόγου διασφαλίζει μια ευέλικτη κεφαλαιακή διάρθρωση και χαμηλότερα έξοδα τόκων ως αποτέλεσμα ενός σημαντικά βελτιωμένου επιτοκίου. Ο Όμιλος παραμένει σταθερά προσηλωμένος στη στρατηγική ανάπτυξής του με κέντρο πάντα τον πελάτη.

Related posts

Το Νόμπελ Φυσικής και η ελληνική εταιρία που μελετά τα δεδομένα της κοσμικής ακτινοβολίας

tele

Η ίδια συσκευή δίνει για πρώτη φορά μαζί πόσιμο νερό και «καθαρή» ηλεκτρική ενέργεια

tele

Η Huawei Ελλάδος ενισχύει με δύο Rack Servers το τμήμα Πληροφορικής του Πανεπιστημίου του Πειραιά

tele

To θρυλικό Walkman κλείνει 40 χρόνια και το γιορτάζει με μία καινούρια έκδοση

tele

Η σειρά Huawei P30 σπάει όλα τα ρεκόρ και έφτασε τα 10 εκατομμύρια πωλήσεις σε ελάχιστο χρόνο

tele

Η νέα Q ήρθε για να κάνει τα απλά αυτονόητα

tele

Τι κάνουν τα πλήκτρα F στο keyboard

tele

Αστυνομικό τμήμα εγκαινιάζει την τεχνητή νοημοσύνη στην υπηρεσία του νόμου!

tele

Πώς και γιατί το μέλλον της Microsoft περνά μέσα από την… Google

tele

Τι άλλαξε στο Google Earth που πρέπει να ξέρετε

tele

Συχνά προβλήματα και λύσεις με τα ασύρματα ηχεία

tele

Η WIND επιβραβεύει τα παιδιά των εργαζομένων της που αριστεύουν

tele