telecomsnews.gr
Image default
APPLE

Από smartphone ή tablet θα κάνουν φέτος το 1/3 των αγορών οι online καταναλωτές

Το mobile shopping δείχνει να είναι το πλέον διαδεδομένο trend στις νέες αγοραστικές συνήθειες για την εορταστική περίοδο σύμφωνα με δημοσίευμα του SEPE. Μάλιστα, το 2019, ένα στα τρία δώρα θα προστεθεί στο ηλεκτρονικό καλάθι του καταναλωτή μέσω smartphone ή tablet. Πλέον, το 95% των καταναλωτών παγκοσμίως πραγματοποιεί αγορές online, ενώ σχεδόν τα τρία τέταρτα (71%) κάνουν χρήση των κινητών συσκευών τους για τον ίδιο σκοπό. Πάντως, οι ίδιες οι επιχειρήσεις δείχνουν να υπολείπονται σε επίπεδο ψηφιακής ωριμότητας. Για παράδειγμα, μόλις το 60% των εμπορικών επιχειρήσεων έχει προβεί στις κατάλληλες προεργασίες, ώστε να αξιοποιήσει το trend για το mobile shopping και αυτό και μόνο αποτελεί μια τεράστια πρόκληση.

Παγκοσμίως, το mobile shopping είναι το πλέον διαδεδομένο trend στις νέες αγοραστικές συνήθειες για την εορταστική περίοδο“Το να απευθύνονται σε πελάτες, που κάνουν αγορές μέσω κινητού ή tablet, είναι μια πρακτική που δύναται να μειώσει τον αριθμό των εγκαταλελειμμένων καλαθιών και να οδηγήσει σε αύξηση των πωλήσεων έως και 15%”, αναφέρει η PayPal. Στο ξεκίνημα του “πυρετού” των εορταστικών προετοιμασιών και αγορών, η PayPal ιχνηλατεί τις σημαντικές τάσεις στον τομέα του online shopping.

Ανασφάλεια

Αν και είναι αποδεδειγμένο ότι μια αρκετά μεγάλη μερίδα καταναλωτών έχει ήδη προτιμήσει το Διαδίκτυο, προκειμένου να αποφύγει τις ουρές στα φυσικά καταστήματα, εντούτοις, το online shopping συνδέεται ακόμα με διάφορες ανησυχίες. Σύμφωνα με έρευνα που ανατέθηκε στην IPSOS για λογαριασμό της PayPal, το 22% των διεθνών καταναλωτών δεν αισθάνεται ασφάλεια, όταν αγοράζει σε κοινωνικές πλατφόρμες, ενώ το 51% διατηρεί ενδοιασμούς για θέματα ασφαλείας κάθε φορά που αποφασίζει να κάνει αγορές μέσω smartphones.

Σχεδόν οι μισοί καταναλωτές ανά τον κόσμο (44%) πιστεύουν ότι οι αγορές μέσω smartphone δεν επιφέρουν κανενός είδους προβλήματα και το 43% θεωρεί ότι έτσι γλιτώνουν τελικά πολύτιμο χρόνο.

Σύμφωνα με την έρευνα της PayPal, σε διεθνές επίπεδο, συνήθως αγοράζουμε από το σπίτι (65%), απολαμβάνοντας τον ελεύθερο χρόνο μας ή ακόμα και όταν είμαστε ξαπλωμένοι στο κρεβάτι μας (34%). 

Ο ρόλος των social media

Αυξανόμενος είναι σε αυτήν τη νέα αγοραστική πραγματικότητα ο ρόλος των social media, τα οποία εξελίσσονται στα εμπορικά κέντρα του μέλλοντος. Οι καταναλωτές, σήμερα, είναι ανοιχτοί στις καινοτομίες και δεν αργούν να υιοθετήσουν πρωτοπόρες τακτικές, όπως είναι άλλωστε οι συναλλαγές στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης. Τους τελευταίους 6 μήνες, το 30% των αγοραστών διεθνώς έχει κιόλας προβεί σε μία αντίστοιχη αγορά, υποδεικνύοντας μια σημαντικά ανερχόμενη τάση ειδικά για το νεανικό κοινό ηλικίας 18-34 ετών.

Η έρευνα της PayPal δείχνει, στο μεταξύ, ότι το 23% των αγοραστών προμηθεύεται μέσω κινητής συσκευής ψηφιακά αγαθά (π.χ. για τις υπηρεσίες VoD και τις συνδρομές σε Pay TV, στο Spotify ή το Netflix), e-books ή computer games, τα οποία και αποτελούν ιδανικά δώρα για τις γιορτές. 

Εthical shopping

Μία κυρίαρχη τάση είναι η κοινωνική ευθύνη, η οποία όλο και περισσότερο λειτουργεί ως κριτήριο για τις ηλεκτρονικές αγορές. Με αργά, αλλά σταθερά και σίγουρα βήματα, οδηγούμαστε στον κόσμο του ethical shopping: πέρυσι, ένας στους δέκα πελάτες στον κόσμο αγόρασε ήδη ένα προϊόν μόνο και μόνο επειδή παράχθηκε με βάση τους κανόνες δεοντολογίας της βιώσιμης ανάπτυξης. Πρόκειται για έναν παράγοντα κρίσιμης σημασίας τόσο για τις γυναίκες, όσο και για τα άτομα ηλικίας 18-34 ετών – το 14% της Generation Z (18-24 ετών) και το 11% της Generation Υ (19-39 ετών) δηλώνουν ότι έχουν εγκαταλείψει μια συγκεκριμένη αγορά, μόνο και μόνο για λόγους ηθικής.

Σύμφωνα με την έρευνα, σχεδόν το 55% των διεθνών e-shoppers ψωνίζει σε ξένα καταστήματα – εκεί κυνηγά καλύτερες τιμές (53%) και είδη που είναι μη διαθέσιμα ή δυσεύρετα στη χώρα του (33%). Από την άλλη, το 66% των online αγοραστών δηλώνει ότι προτιμά να στηρίζει τις εγχώριες επιχειρήσεις και μάλιστα, κυρίως κατά την περίοδο των γιορτών. Κατά την προ-εορταστική περίοδο, αυξάνονται σε αριθμό οι καταναλωτές που αναζητούν πρωτότυπα, χειροποίητα δώρα, γεγονός που συνδράμει στην μεγαλύτερη δημοτικότητα των αγορών από ντόπιους προμηθευτές.

Related posts

Εκτοξεύθηκε και τον Απρίλιο ο τζίρος στα online καταστήματα στην Ελλάδα

tele

Night mode vs Night Sight: Tο test του MacWorld αναφέρει ότι το iPhone 11 κερδίζει το Pixel 4

tele

Ο πηγαίος κώδικας της iOS 14 δείχνει πως μόνο το iPhone 12 Pro θα ενσωματώσει τον time-of-flight νέο αισθητήρα

tele

Φθινοπωρινά wallpapers για το iPhone, iPad και το Desktop σας

tele

H Microsoft θα φέρει την antivirus εφαρμογή της στο iOS κάποια στιγμή φέτος

tele

iPhone sunset canvas wallpapers

tele

Τα πρώτα παραδείγματα της Deep Fusion τεχνολογίας των iPhone 11/Pro εντυπωσιάζουν

tele

Ένας αισθητήρας Touch ID κάτω από την οθόνη φημολογείται ακόμη ως χαρακτηριστικό των επερχόμενων 5G iPhones

tele

Νέο hands on βίντεο προσφέρει μια καλύτερη ματιά στα 3 dummy μοντέλα του iPhone 12

tele

Με το καλημέρα τα Android smartphones έρχονται με 146 σοβαρές ευπάθειες

tele

JP Morgan: Η Apple θα κυκλοφορήσει το 2020 δύο 6.1 ιντσών iPhone μοντέλα

tele

H Apple σχεδιάζει ένα over-the-air OS χαρακτηριστικό επαναφοράς για τις iOS συσκευές της με βάση κώδικα στην beta του iOS 13.4

tele