telecomsnews.gr
Image default
NEWS

Αλλάζουν τα δεδομένα στις διαφημίσεις που «εισβάλουν» στα βίντεο του Youtube


Οι διαφημίσεις στα βίντεο του Youtube είναι ένα στοιχείο που ενοχλεί αρκετά άτομα, με όσες εμφανίζονται μέσα σε ένα βίντεο χωρίς προειδοποίηση να προκαλούν έντονη δυσαρέσκεια.

Τα πράγματα αναμένεται να γίνουν χειρότερα για τους χρήστες της πλατφόρμας, καθώς τα περιβόητα mid-roll ads θα μπορούν να εμφανίζονται και σε βίντεο μικρότερης διάρκειας των 10 λεπτών.

Συγκεκριμένα, από τα τέλη Ιουλίου το κατώτερο όριο για τα mid-roll ads θα είναι οκτώ λεπτά, κάτι που σημαίνει ότι οι ενδιάμεσες διαφημίσεις θα γίνουν περισσότερες.

Πάντως, οι δημιουργοί των βίντεο θα μπορούν να απενεργοποιήσουν τη σχετική επιλογή είτε σε κάθε βίντεο ξεχωριστά είτε για όλα τους τα βίντεο.

Related posts

Άγρια δολοφονία κατά τη διάρκεια τηλεδιάσκεψης στο Zoom: «Τον άκουσαν να αναπνέει με δυσκολία»

tele

Live with HONOR : Προσφορές σε wearables και στο HONOR 9X έως και -30%

tele

To θρυλικό Walkman κλείνει 40 χρόνια και το γιορτάζει με μία καινούρια έκδοση

tele

Κορονοϊός στην Ιταλία: Στους 13.155 οι θάνατοι – Ένα ρομπότ πολύτιμος βοηθός των γιατρών

tele

H myPOS και η Equinox Ventures συναντούν Έλληνες επιχειρηματίες στην έκθεση HoReCa στην Αθήνα

tele

To Public Business προσφέρει προσωποποιημένες λύσεις τηλεδιάσκεψης για την επιχείρησή σου

tele

How does No Man’s Sky perform on the Xbox One X?

tele

Το νέο αναδιπλούμενο Galaxy Z Flip έρχεται και στην Ελλάδα

tele

Η HUAWEI και η HONOR κατακτούν την παγκόσμια κορυφή στα φωτογραφικά κινητά!

tele

Ο έφηβος που πλούτισε από τα έξι του από το YouTube

tele

Microsoft: Οι νέες συσκευές φορητών υπολογιστών με δύο οθόνες

tele

Q καρτοκινητή: Κάνει τα απλά αυτονόητα

tele