telecomsnews.gr
Image default
NEWS

Έρευνα – Eθισμένοι με τα social media οι Έλληνες – Ενεργοί χρήστες 4 στους 5

Πάνω από τέσσερις στους πέντε Έλληνες (ποσοστό 82%) βρίσκονται πια ενεργά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media), με το ποσοστό να φθάνει το 97% στις ηλικίες 16 έως 24 ετών, σύμφωνα με την τελευταία πανελλαδική δειγματοληπτική έρευνα «Focus on Tech Life Tips» της εταιρείας Focus Bari για το πρώτο εξάμηνο του 2021.

Ενεργοί στα social media είναι σχεδόν οι δύο στους τρεις Έλληνες ηλικίας 55-64 ετών (το 62%, έναντι 59% στο δεύτερο εξάμηνο του 2020), με τα δημοφιλέστερα μέσα για τη δημιουργία προσωπικού «προφίλ» να είναι κατά σειρά τα Facebook (79% – αύξηση 15% έναντι του δευτέρου εξαμήνου του 2020), Instagram (51%) και YouTube (45%). Επίσης το ΤΙΚ ΤΟΚ παρουσιάζει θεαματική άνοδο τον τελευταίο χρόνο και στη χώρα μας, ειδικά στα κορίτσια 16-24 ετών.

Δείτε αναλυτικά την έρευνα

Η εταιρεία εκτιμά ότι η συνολική διείσδυση του διαδικτύου στην Ελλάδα έχει φτάσει στο 97%, ενώ στις ηλικίες 55-64 ετών οι εννέα στους δέκα είναι πλέον καθημερινοί χρήστες του Ίντερνετ, αφιερώνοντας κατά μέσο όρο 85 λεπτά καθημερινά (έναντι 58 λεπτών τη μέρα στο δεύτερο εξάμηνο του 2020). Η πρώτη συσκευή πρόσβασης για όλους τους χρήστες είναι το «έξυπνο»κινητό τηλέφωνο (smartphone), με το 95% των χρηστών να το χρησιμοποιούν πια ως πρώτη επιλογή τους και με τον μέσο χρόνο σύνδεσης από το κινητό να έχει πλέον φθάσει τις δύο ώρες την ημέρα.

Επιπλέον, τουλάχιστον εννέα στα δέκα παιδιά 5-12 ετών εκτιμάται ότι είναι πλέον online και έχουν ως πρώτη επιλογή συσκευής για τη σύνδεση τους το tablet (40%), ενώ ακολουθούν το smartphone (36%) και το laptop (34%).

Επίσης, όσοι αγοράζουν προϊόντα και υπηρεσίες μέσω διαδικτύου (e-shoppers) έφτασαν το 74% των Ελλήνων, με αυξημένη μέση δαπάνη σε online αγορές, καθώς επίσης αυξημένη τάση στην ηλικιακή ομάδα 55-64 ετών. Oι περισσότεροι e-shoppers βρίσκονται μεταξύ των ηλικιών 16-44 ετών, ενώ η μεγαλύτερη αύξηση καταγράφηκε στο κοινό άνω των 55 ετών ( 20% συγκριτικά με το προηγούμενο εξάμηνο). Τουλάχιστον μία online αγορά έχουν κάνει τρεις στους τέσσερις Έλληνες (74%) κατά τους τελευταίους έξι μήνες.

Σε ηλεκτρονικές αγορές οι καταναλωτές ξόδεψαν τους τελευταίους έξι μήνες κατά μέσο όρο 806 ευρώ και σχεδόν δύο στους τρεις (64%) πλήρωσαν μέσω αντικαταβολής. Οι κορυφαίες online αγορές ήσαν τα ρούχα (46%), τα παπούτσια (36%) και τα ηλεκτρονικά είδη (33%). Τη μεγαλύτερη δυναμική (μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση σε σχέση με το δεύτερο εξάμηνο του 2020) εμφάνισαν οι online αγορές για έπιπλα και είδη σπιτιού ( 37%) και για διαδικτυακά σεμινάρια/webinars ( 36%).

Related posts

Δοκίμασε πριν από οποιονδήποτε άλλο τα OnePlus Buds Pro και το Nord 2

NEWSROOM

NASA – Το Perseverance συνέλεξε δείγμα από τον Άρη

NEWSROOM

Από 15/10 το iPhone στην Ελλάδα και δεν είναι αποκλειστικό!

NEWSROOM

Δύο δισεκατομμύρια άνθρωποι στον κόσμο δεν τρέφονται επαρκώς ή αρκετά καλά

NEWSROOM

Αποκαλύφθηκε η τιμή εκκίνησης του Xiaomi Mi MIX 4 με under-display κάμερα και SD888+

NEWSROOM

«Βουτιά» 83% έκανε η επιβατική κίνηση στα ελληνικά αεροδρόμια λόγω κορωνοϊού

NEWSROOM

Ο οδικός χάρτης της κυβέρνησης Μπάιντεν για την πανδημία- Τα δέκα διατάγματα

NEWSROOM

Xiaomi Mi 10T Pro: Το πήραμε, το δοκιμάσαμε και ιδού τα συμπεράσματά μας

NEWSROOM

Μπάμπης Μπακολιάς (Ansys Hellas): Η επιστήμη πίσω από μια πετυχημένη παραγωγή προϊόντων

NEWSROOM

Ολιβερ Ντέμεν: Ο επιβάτης της «τελευταίας στιγμής» στην πτήση της Blue Origin

NEWSROOM

Με 17 διατάγματα ο Μπάιντεν «ξηλώνει» τις επιλογές Τραμπ- Ποια είναι

NEWSROOM

Το HarmonyOS 2 βελτιώνει τις επιδόσεις των παλιών smartphones της Huawei

NEWSROOM