telecomsnews.gr
Image default
INTERNET

Έρευνα της Focus Bari για την επόμενη ημέρα της πανδημίας

Τη νέα πραγματικότητα την εποχή της πανδημίας προσπαθεί να συλλάβει και να περιγράψει το webinar με τίτλο «Next Day» και «Next WE» της Clickevents.

Μια νέα έρευνα που έγινε από τη Focus Bari, με τίτλο Greece Covid-19: The ‘Next Day’, προσεγγίζει τις αλλαγές που έχει φέρει η καραντίνα, καθώς και όλα τα στοιχεία εκείνα που ορίζουν πλέον τη νέα κανονικότητα. Τα αποτελέσματα της έρευνας αυτής παρουσιάστηκαν στο πρώτο webinar που πραγματοποίησε το Clickevents.gr, η ψηφιακή εκδοχή των συνεδρίων της Smartpress.

Συγκεκριμένα, η Ξένια Κούρογλου, founder της FocusBari, ο Κωνταντίνος Μαχαίρας, πρόεδρος του ΙΕΛΚΑ, ο Παναγιώτης Μακρυνιώτης, GM Ελλάδας και Κύπρου της Lenovo και η Σόνια Χαϊμαντά, δημοσιογράφος, σχολίασαν τα ευρήματα της έρευνας με συντονιστή το δημοσιογράφο Δημήτρη Μαλλά. Όλοι τους συμφώνησαν πόσο εντυπωσιακό είναι το ποσοστό των συμμετεχόντων στην έρευνα που δηλώνουν μεγάλη περηφάνια για τον τρόπο που η κυβέρνηση (71%) αλλά και ο ελληνικός λαός (78%), με υψηλό αίσθημα συλλογικής και ατομικής ευθύνης, διαχειρίστηκαν αυτή την κρίση.

Στα συμπεράσματα της συζήτησης αναδείχθηκαν οι νέες τάσεις που εγκαθίστανται στον τρόπο ζωής μας: online αγορές (59%), ταινίες και σειρές (56%), χρόνος με την οικογένεια (51%), δουλειές σπιτιού (50%), social & apps (48%), προσοχή στα έξοδα του σπιτιού (45%), πρακτικές αυτοβελτίωσης (36%), μαγειρική (35%), εργασία remote (35%), βιβλία (32%), ποιοτική TV/internet (27%) και αθλητική δραστηριότητα (21%).

Σχεδόν 1 στους 2 εργαζόμενους (46%) ήδη εργάζεται από το σπίτι. Μετά το lockdown οι συνήθειες που κερδίζουν και θα παραμείνουν είναι: 31% περισσότερος χρόνος με την οικογένεια, 37% περισσότερες αγορές online και 37% περισσότερη προσοχή στα έξοδα. Τα ψηφιακά ΜΜΕ ξεπερνούν τα παραδοσιακά ως πηγή ενημέρωσης (τα ενημερωτικά sites 68%, τα κοινωνικά δίκτυα 47% και τα επίσημα κυβερνητικά sites 30% αθροιζόμενα, ξεπερνούν το 70% της τηλεόρασης). Το 91% ανησυχεί για τις επιπτώσεις της κρίσης της πανδημίας στην ελληνική οικονομία και το 78% για τα οικονομικά του νοικοκυριού τους.

Η επιστροφή λοιπόν στην κανονικότητα είναι ένας μονόδρομος, συχνά δύσκολος και ανηφορικός, όπως επεσήμαναν και οι καλεσμένοι του πάνελ, κ. Κωνσταντίνος Μαχαίρας, Πρόεδρος του ΙΕΛΚΑ και Παναγιώτης Μακρυνιώτης, Γενικός Διευθυντής Ελλάδος και Κύπρου της Lenovo συμφωνώντας ωστόσο ότι αυτό το momentum είναι εξαιρετικά κρίσιμο για νέες προκλήσεις και ευκαιρίες στις οποίες οι επιχειρήσεις θα πρέπει να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων.

Η φάση αυτή πρέπει να αντιμετωπιστεί με αποφασιστικότητα και διαφάνεια, ενώ θα πρέπει η κερδοφορία να μπει σε δεύτερη μοίρα και οι εταιρείες να δώσουν μεγάλη σημασία στην υγεία, στους ανθρώπους και στην κοινωνία. Οι ηγέτες από αύριο χρειάζεται να λειτουργήσουν ως «μαέστροι», να εμπνέουν τις ομάδες τους, κάνοντας μικρότερα πλάνα και αναθεωρώντας τα συστηματικά.

Τέλος, η τηλεργασία είναι πλέον ένα γεγονός, καθώς συνειδητοποιούν και εργαζόμενοι και εργοδότες ότι κάποιες θέσεις μπορούν να συνεχίσουν να καλύπτονται από απόσταση, αλλάζοντας έτσι τόσο τον τρόπο ζωής, όσο και το μοντέλο λειτουργίας των οργανισμών.

-- Έρευνα της Focus Bari για την επόμενη ημέρα της πανδημίας - --.

Related posts

Η ιδιωτικότητα στην εποχή του διασυνδεδεμένου κόσμου

tele

Μελέτη αποδεικνύει ότι τα websites μοιάζουν ολοένα και περισσότερο μεταξύ τους

tele

Το πιο διαδεδομένο κακόβουλο λογισμικό για τον Μάιο σύμφωνα με την Check Point

tele

Τι αποκαλύπτει η Έκθεση Απειλών της ESET για το α’ τρίμηνο του 2020

tele

Black Friday: Αυθεντικά κλειδιά για Office/Windows 10 Pro από 9.09€!

tele

To Netflix διευκολύνει τη ζωή όσων αναζητούν διαρκώς νέο περιεχόμενο

tele

H Pirelli εξοπλίζει τα ελαστικά της με συνδεσιμότητα 5G

tele

Ενίσχυση της Πρωτοβουλίας Διαφάνειας με την έναρξη του προγράμματος «Cyber Capacity Building»

tele

To Facebook θέλει να κάνει τα Likes μία προσωπική υπόθεση

tele

Το Fiber To The Home της Cosmote σε νέες περιοχές Αθήνας και Θεσσαλονίκης

tele

Εμπορική διάθεση του συνδυασμού ψηφιακών εργαλείων Vodafone Smart Working

tele

Η Ε.Ε. για την ανάγκη προστασίας προσωπικών δεδομένων στην εποχή του κορωνοϊού

tele