telecomsnews.gr
Image default
INTERNET

Έρευνα για το πώς συμπεριφέρονται τα δύο φύλα στις ηλεκτρονικές αγορές

Το νέο webinar της Plushost.gr εστιάζει στο πώς αγοράζουν οι άνδρες και οι γυναίκες σε μια εποχή που το Διαδίκτυο έχει την πρωτοκαθεδρία του shopping.

To webinar θα πραγματοποιηθεί την
Τρίτη 16 Ιουνίου, με τίτλο «Οι Άνδρες αγοράζουν, οι Γυναίκες ψωνίζουν…»
και θα εστιάσει στο χάσμα που φαίνεται να χωρίζει τους άνδρες και τις
γυναίκες στο πεδίο των αγοραστικών προθέσεων και των καταναλωτικών
συμπεριφορών.

Στο panel των ομιλητών θα συμμετέχουν ο Θανάσης
Καμέας, ο Founder/CEO της Plushost.gr, η Ξένια Κούρτογλου, ιδρύτρια της
Focus Bari, E-Satisfaction, coach & mentor και συγγραφέας και ο
Φώτης Ρήγας, Commercial Director από την Plushost.gr. Τη συζήτηση θα
συντονίσει η Σόνια Χαϊμαντά, δημοσιογράφος, Διδάσκουσα (Π.Δ. 407) στο
τμήμα Επικοινωνίας & ΜΜΕ του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου
Αθηνών.

Βασική αφορμή για την πραγματοποίηση του webinar
αποτέλεσαν τα ευρήματα πρόσφατων ερευνών τόσο της Plushost όσο και της
FocusBari που καταδεικνύουν ότι οι άνδρες και οι γυναίκες, επιδεικνύουν
διαφοροποιημένη αγοραστική συμπεριφορά, καίτοι έχουν παρόμοιες
καταναλωτικές ανάγκες. Αποφεύγοντας στερεότυπα και προσεγγίζοντας
επιστημονικά ερευνητικά δεδομένα, ο CEO της Plushost, Θανάσης Καμέας θα
μοιραστεί την εμπειρία του για το χρόνο παραμονής ανδρών και γυναικών
στα ηλεκτρονικά καταστήματα, τις διαδρομές και την πλοήγησή τους, τα
προϊόντα που αναζητούν και τους τρόπους πληρωμής.

Η Ξένια
Κούρτογλου θα αναλύσει τα συμπεράσματα έρευνας για τις καταναλωτικές
συνήθειες μετά την πανδημία κάνοντας focus σε νέα ερευνητικά δεδομένα,
όπως είναι -για παράδειγμα- το γεγονός ότι οι άνδρες αγοράζουν πιο
στοχοπροσηλωμένα με σαφή προτίμηση στις κινητές συσκευές σε αντίθεση με
τις γυναίκες που κυκλοφορούν περισσότερο χρόνο στα ηλεκτρονικά
καταστήματα, συγκρίνοντας με μεγαλύτερη επιμονή τις τιμές και
λαμβάνοντας σοβαρά υπόψη τη γνώμη του κοινού και των influencers από τα
Social Media, έχοντας ως ισχυρό κίνητρο αγοράς την έκπτωση και τις
Προσφορές.

Υποστηρικτές και Χορηγοί Επικοινωνίας της εκδήλωσης
αυτής είναι το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο και οι: Socital,
Kelkoogroup, FocusBari, Direction Business Network, e-businessworld,
Boussias Communications, όπως και η ContactPigeon.

-- Έρευνα για το πώς συμπεριφέρονται τα δύο φύλα στις ηλεκτρονικές αγορές - --.

Related posts

Λογισμικό παρακολούθησης διαβάζει μηνύματα και ξεκλειδώνει συσκευές

tele

Η Vodafone ενεργοποιεί το Vodafone Giga Network 5G

tele

OTEGLOBE: Καλύτερη εταιρεία διεθνών τηλεπικοινωνιών σε Ν.Α. Ευρώπη και Ευρασία και το 2020

tele

O CEO της Google θέτει τους στόχους καταπολέμησης της κλιματικής αλλαγής

tele

Τι απασχολεί περισσότερο τους Έλληνες χρήστες εφαρμογών μηνυμάτων

tele

Από την επανάσταση του download στο μέλλον του streaming

tele

Απόφαση περί της «Ουδετερότητας του Διαδικτύου» από το Δικαστήριο της Ε.Ε.

tele

H Vodafone παρουσιάζει το μέλλον των ψηφιακών υποδομών στον Πειραιά

tele

Η οπτική ίνα μέχρι το σπίτι της Cosmote έφτασε στην Σπάρτη

tele

Το πιο διαδεδομένο κακόβουλο λογισμικό για τον Δεκέμβριο

tele

Οι πρωτοβουλίες της Vodafone δίνουν το μήνυμα #συνεχίζουμε_σπίτι

tele

Αυξημένος ο τζίρος του ηλεκτρονικού εμπορίου στην πανδημία

tele