telecomsnews.gr
Image default
INTERNET

Ένας στους δύο κρύβει τη δραστηριότητά του στα κοινωνικά δίκτυα από τους προϊσταμένους του

Με το 90% των εργαζομένων να βρίσκονται online αρκετές φορές την ημέρα, μπορεί να γίνει δύσκολο για τους περισσότερους να διαχωρίσουν την προσωπική από την επαγγελματική τους ζωή κατά τη διάρκεια της εργασιακής ημέρας (και μετά).

Η προσφάτως δημοσιευμένη έκθεση Global Privacy Report της Kaspersky αποκαλύπτει πως το 59% των εργαζομένων επιλέγει να κρύψει τη δραστηριότητά του στα κοινωνικά δίκτυα από το αφεντικό του. Αυτή η μυστικοπαθής στάση στη δουλειά επεκτείνεται επίσης και στους συναδέλφους τους, με το 52% των ανθρώπων να προτιμά επίσης να μην αποκαλύπτει τις διαδικτυακές του δραστηριότητες στους συναδέλφους του.

Ο μέσος εργαζόμενος περνάει 13 χρόνια και δύο μήνες στη δουλειά κατά τη διάρκεια της ζωής του. Ωστόσο παρουσιάζει ενδιαφέρον το γεγονός πως όλος αυτός ο χρόνος δεν είναι άμεσα συσχετισμένος με την επίλυση εργασιακών ζητημάτων ή την προσπάθεια για προαγωγή: σχεδόν τα δύο τρίτα (64%) των καταναλωτών παραδέχονται πως επισκέπτονται άσχετες με τη δουλειά τους ιστοσελίδες καθημερινά από το γραφείο τους.

Δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός πως σχεδόν το ένα τρίτο (29%) των εργαζομένων δεν επιθυμεί να γνωρίζει ο εργοδότης του ποιες ιστοσελίδες επισκέπτεται. Ωστόσο, ακόμη πιο ενδιαφέρον είναι πως ο ένας στους δύο από αυτούς (52%) δεν επιθυμεί ούτε οι συνάδελφοι του να γνωρίζουν τις διαδικτυακές του δραστηριότητες. Αυτό πιθανώς σημαίνει πως οι συνάδελφοι συνιστούν μία ακόμη μεγαλύτερη απειλή στις μελλοντικές προοπτικές του γραφειακού τεμπελιάσματος ή ίσως οι σχέσεις μεταξύ των συναδέλφων είναι περισσότερο ανεπίσημες και επομένως πιο πολύτιμες.

Αντιθέτως, η δραστηριότητα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης φαίνεται να είναι ένας λιγότερο ιδιωτικός τομέας για πολλούς και, επομένως, πιο κατάλληλος για να τον μοιραστούν με συναδέλφους, αλλά όχι με το αφεντικό τους. Αυτό συμβαίνει πιθανώς επειδή οι εργαζόμενοι φοβούνται να βλάψουν τη δημόσια εικόνα μίας εταιρείας ή το ενδιαφέρον στη μειωμένη παραγωγικότητα του προσωπικού κινητοποιεί τις εταιρείες να επιβλέπουν τα κοινωνικά δίκτυα των εργαζομένων και να λαμβάνουν αποφάσεις για την καριέρα τους βασισμένες σε αυτό. Τέτοιες πολιτικές έχουν οδηγήσει έναν στους δύο (59%) να ισχυρίζεται πως δεν θέλει να αποκαλύψει τις δραστηριότητές του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στα αφεντικά του και το 54% αυτών δεν θέλουν να φανερώσουν αυτή την πληροφορία στους συναδέλφους τους.

Ακόμη ένα 34% αυτών είναι ενάντιοι με την επίδειξη του περιεχομένου των μηνυμάτων και των email τους στον εργοδότη τους. Επιπρόσθετα, το 5% έφτασε στο σημείο να υποστηρίξει πως η καριέρα του ζημιώθηκε ανεπανόρθωτα ως αποτέλεσμα της διαρροής προσωπικών πληροφοριών. Ως εκ τούτου, οι άνθρωποι ανησυχούν για το πως θα φτιάξουν μία ευνοϊκή εσωτερική φήμη και πως δεν θα καταστρέψουν τις υπάρχουσες σχέσεις τους στον εργασιακό τους χώρο.

-- Ένας στους δύο κρύβει τη δραστηριότητά του στα κοινωνικά δίκτυα από τους προϊσταμένους του - --.

Related posts

Συμβουλές για ασφαλή σύνδεση σε δημόσια δίκτυα Wi-Fi

tele

Boost with Facebook: Πρωτοβουλία με στόχο την ανάπτυξη των ΜμΕ στο Διαδίκτυο

tele

Χρήσιμες συμβουλές από την Google για online αγορές με ασφάλεια

tele

Assassin’s Creed Rogue Remastered | Announcement Teaser Trailer

tele

Αποκάλυψη πλαστής εφαρμογής κρυπτονομισμάτων στο Google Play

tele

Με ανανεωμένο περιεχόμενο για τη νέα σχολική χρονιά το SaferInternet4Kids

tele

Συνεργασία Akazoo και Rakuten Viber με έμφαση στη μουσική

tele

To Facebook θέλει να χρησιμοποιήσει το δικό του κρυπτονόμισμα

tele

Assassin’s Creed Odyssey – E3 2018 Reveal Trailer

tele

Σύστημα επιθεώρησης εγγράφων ετοιμάζει το Google Drive

tele

To Facebook προσεγγίζει Netflix και Disney για μία νέα συσκευή TV chat

tele

Ο Chromium Edge της Microsoft διαθέσιμος για Windows 7 και Windows 8

tele