telecomsnews.gr
Image default
INTERNET

Ένας στους δύο κρύβει τη δραστηριότητά του στα κοινωνικά δίκτυα από τους προϊσταμένους του

Με το 90% των εργαζομένων να βρίσκονται online αρκετές φορές την ημέρα, μπορεί να γίνει δύσκολο για τους περισσότερους να διαχωρίσουν την προσωπική από την επαγγελματική τους ζωή κατά τη διάρκεια της εργασιακής ημέρας (και μετά).

Η προσφάτως δημοσιευμένη έκθεση Global Privacy Report της Kaspersky αποκαλύπτει πως το 59% των εργαζομένων επιλέγει να κρύψει τη δραστηριότητά του στα κοινωνικά δίκτυα από το αφεντικό του. Αυτή η μυστικοπαθής στάση στη δουλειά επεκτείνεται επίσης και στους συναδέλφους τους, με το 52% των ανθρώπων να προτιμά επίσης να μην αποκαλύπτει τις διαδικτυακές του δραστηριότητες στους συναδέλφους του.

Ο μέσος εργαζόμενος περνάει 13 χρόνια και δύο μήνες στη δουλειά κατά τη διάρκεια της ζωής του. Ωστόσο παρουσιάζει ενδιαφέρον το γεγονός πως όλος αυτός ο χρόνος δεν είναι άμεσα συσχετισμένος με την επίλυση εργασιακών ζητημάτων ή την προσπάθεια για προαγωγή: σχεδόν τα δύο τρίτα (64%) των καταναλωτών παραδέχονται πως επισκέπτονται άσχετες με τη δουλειά τους ιστοσελίδες καθημερινά από το γραφείο τους.

Δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός πως σχεδόν το ένα τρίτο (29%) των εργαζομένων δεν επιθυμεί να γνωρίζει ο εργοδότης του ποιες ιστοσελίδες επισκέπτεται. Ωστόσο, ακόμη πιο ενδιαφέρον είναι πως ο ένας στους δύο από αυτούς (52%) δεν επιθυμεί ούτε οι συνάδελφοι του να γνωρίζουν τις διαδικτυακές του δραστηριότητες. Αυτό πιθανώς σημαίνει πως οι συνάδελφοι συνιστούν μία ακόμη μεγαλύτερη απειλή στις μελλοντικές προοπτικές του γραφειακού τεμπελιάσματος ή ίσως οι σχέσεις μεταξύ των συναδέλφων είναι περισσότερο ανεπίσημες και επομένως πιο πολύτιμες.

Αντιθέτως, η δραστηριότητα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης φαίνεται να είναι ένας λιγότερο ιδιωτικός τομέας για πολλούς και, επομένως, πιο κατάλληλος για να τον μοιραστούν με συναδέλφους, αλλά όχι με το αφεντικό τους. Αυτό συμβαίνει πιθανώς επειδή οι εργαζόμενοι φοβούνται να βλάψουν τη δημόσια εικόνα μίας εταιρείας ή το ενδιαφέρον στη μειωμένη παραγωγικότητα του προσωπικού κινητοποιεί τις εταιρείες να επιβλέπουν τα κοινωνικά δίκτυα των εργαζομένων και να λαμβάνουν αποφάσεις για την καριέρα τους βασισμένες σε αυτό. Τέτοιες πολιτικές έχουν οδηγήσει έναν στους δύο (59%) να ισχυρίζεται πως δεν θέλει να αποκαλύψει τις δραστηριότητές του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στα αφεντικά του και το 54% αυτών δεν θέλουν να φανερώσουν αυτή την πληροφορία στους συναδέλφους τους.

Ακόμη ένα 34% αυτών είναι ενάντιοι με την επίδειξη του περιεχομένου των μηνυμάτων και των email τους στον εργοδότη τους. Επιπρόσθετα, το 5% έφτασε στο σημείο να υποστηρίξει πως η καριέρα του ζημιώθηκε ανεπανόρθωτα ως αποτέλεσμα της διαρροής προσωπικών πληροφοριών. Ως εκ τούτου, οι άνθρωποι ανησυχούν για το πως θα φτιάξουν μία ευνοϊκή εσωτερική φήμη και πως δεν θα καταστρέψουν τις υπάρχουσες σχέσεις τους στον εργασιακό τους χώρο.

-- Ένας στους δύο κρύβει τη δραστηριότητά του στα κοινωνικά δίκτυα από τους προϊσταμένους του - --.

Related posts

Marvel Studios’ Ant-Man and the Wasp | Official Trailer

tele

Η Google ακυρώνει το ετήσιο συνέδριο Google I/O υπό τον φόβο του κορωνοϊού

tele

Η Vodafone TV ανακοινώνει την αποκλειστική της συνεργασία με την HBO

tele

H Adobe ζητά την απεγκατάσταση του Flash Player μέχρι το τέλος του έτους

tele

H Microsoft παρουσιάζει τη νέα έκδοση του web browser Edge

tele

Η devolo λανσάρει το Access Point One

tele

Έρευνα αποκαλύπτει ότι τέσσερις στους δέκα θα εγκατέλειπαν τα social media

tele

Απαγόρευση «κακόβουλων προσβολών» και απειλητικού περιεχομένου στο YouTube

tele

H Google δημιουργεί ειδικό website για τον κορωνοϊό

tele

Χαμηλή εκπροσώπηση των γυναικών στον τομέα της κυβερνοασφάλειας

tele

Προβλήματα πρόσβασης σε υπηρεσίες λόγω της αξιολόγησης στα ΜΚΔ

tele

Τηλεργασία: To 73% των εργαζομένων δεν έχουν λάβει οδηγίες ψηφιακής ασφάλειας

tele