telecomsnews.gr
Image default
NEWS

Άλλος ένας παγκόσμιος κολοσσός βάζει… φρένο στις διαφημίσεις του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Ακόμη μία μεγάλη εταιρία σε παγκόσμιο επίπεδο αποφάσισε να αναστείλει τις διαφημίσεις της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Ο λόγος για την Coca-Cola, η οποία σταματάει κάθε προωθητική ενέργεια για 30 ημέρες, καθώς «δεν υπάρχει θέση για τον ρατσισμό στον κόσμο».

«Δεν υπάρχει θέση για τον ρατσισμό στον κόσμο και δεν υπάρχει θέση για τον ρατσισμό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης», σημειώνει ο Τζέιμς Κουίνσι, ο διευθύνων σύμβουλος της Coca-Cola, σε λακωνική ανακοίνωσή του.

Αξιώνει από τις πλατφόρμες αυτές — τις οποίες πολλές άλλες μεγάλες εταιρείες αποφάσισαν επίσης να μποϊκοτάρουν, να τους στερήσουν διαφημιστικά έσοδα ώστε να τις αναγκάσουν να κάνουν περισσότερα για την εξάλειψη του περιεχομένου μίσους — να επιδείξουν περισσότερη «διαφάνεια και υπευθυνότητα».

Η Coca-Cola θα επωφεληθεί από την παύση αυτή για να «κάνει αξιολόγηση των διαφημιστικών στρατηγικών (της) και να δει αν είναι απαραίτητες αναθεωρήσεις», εξήγησε ο Κουίνσι.

Η γιγαντιαία εταιρεία αναψυκτικών διευκρίνισε στο δίκτυο CNBC ότι η «παύση» αυτή δεν σημαίνει ότι εντάχθηκε στο κίνημα που ξεκίνησε την περασμένη εβδομάδα από ενώσεις υπεράσπισης των Αφροαμερικανών και της κοινωνίας των πολιτών.

Με το όνομα #StopHateForProfit, η εκστρατεία μποϊκοτάζ των διαφημίσεων στο Facebook τον Ιούλιο υποστηρίζεται κυρίως από την NAACP, την σημαντικότερη οργάνωση για την προάσπιση των Αφροαμερικανών, την ColorOfChange, την ADL (Anti-Defamation League, εβραϊκή οργάνωση), τη FreePress και τη Sleeping Giants.

Έχει στόχο να εξασφαλίσει καλύτερους κανονισμούς όσον αφορά τις οργανώσεις που υποκινούν το μίσος, τον ρατσισμό ή τη βία στο Διαδίκτυο.

Νωρίτερα χθες η Unilever, μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες της βιομηχανίας τροφίμων και καλλυντικών στον κόσμο, ανακοίνωσε επίσης ότι σταματάει τις διαφημίσεις της στο Facebook, το Twitter και το Instagram στις ΗΠΑ ως τουλάχιστον το τέλος της χρονιάς, λόγω της «πολωμένης» προεκλογικής περιόδου.

Υπό τις πιέσεις που δέχεται, το Facebook υποχώρησε όσον αφορά τις αρχές που πρόβαλλε ο ιδρυτής του Μαρκ Ζάκερμπεργκ, ο οποίος ανακοίνωσε ο ίδιος τη σκλήρυνση των κανόνων του ιστότοπου αυτού κοινωνικής δικτύωσης απέναντι στα μηνύματα μίσους.

Related posts

Κορoνοϊός: Amazon, Microsoft, Google και Facebook στέλνουν τους εργαζόμενους να δουλεύουν στο σπίτι

tele

Οι εκπτώσεις συνεχίζονται στη WIND

tele

Harmony OS: Το νέο λογισμικό της Huawei που ανταγωνίζεται το Android

tele

Διευρύνεται η χρήση της πληροφορικής από το ελληνικό επιχειρείν

tele

H Dell Technologies ανακοινώνει τα συνολικά αποτελέσματα για το 2019 αναφορικά με τις πωλήσεις προσωπικών υπολογιστών

tele

Το PlayStation Plus έχει γενέθλια και ευχαριστεί τους φίλους του με πολλές εκπλήξεις

tele

Ο νέος τρόπος που θα υπολογίζει το YouTube τα views μετά τον σάλο

tele

Τα νέα iPhone 11, 11 Pro και 11 Pro Max μόλις ανακοινώθηκαν

tele

To Public Business προσφέρει προσωποποιημένες λύσεις τηλεδιάσκεψης για την επιχείρησή σου

tele

H επόμενη γενιά του Digital Key

tele

Μαζί συνεχίζουμε και το Πάσχα με δωρεάν επικοινωνία για όλους

tele

Google: PAOK TV και Στέφανος Τσιτσιπάς στις αναζητήσεις των Ελλήνων το 2019

tele